Gå til innhold

Nå måtte jeg bare få fortalt det til noen:

Anbefalte innlegg

Jeg er G R A V I D!

Sånn der, da er det out in the open!

Har jo selvsagt fortalt det til mannen,men vi vil gjerne holde det skjult ei stund til, men jeg blir jo mer og mer sprekkeferdig for hver dag som går.

Vi skal si det til foreldrene våre neste helg tenker jeg, da skal vi en tur hjem til mine foreldre ihvertfall.

Idag er jeg 7 + 0 ; dette blir spennende!

Lykke til til dere andre også!

Fortsetter under...

hei norlandspia eller dere andre som leser dette.

d er noe jeg ikke forstår... kan noen svare på d for meg??

hva betyr d når dere sier jeg er 7 + 0 og 6+ 4 og d der???

har ikke vært hos legen enda jeg da.... har forstått d er noe med d å gjøre... (?) :/

hilsen førstegangsfødende.. :)

Såvidt jeg har skjønt er det sånn det er ja. :-)

Tok en ny terminkalkulator på en annen side, og vips var jeg nede i 6 + 2, hehe.

Må gå inn og se på innstillingene mine her på barnimagen og se hvordan de har regnet ut 7 uker her da..

Hvordan er formen til dere andre nå?

Merker ikke så veldig mye... litt "stram" i nederste del av magen, er litt trettere enn ellers, men bortsett fra det- så føler jeg meg topp!!! Har så lyst til å fortelle det til fam og venner, men vi har bestemt oss for å vente litt.. KJEDELIG!! men spennende.. vet ikke helt hvor lenge jeg klarer å holde det skjult.. er ellers ganske aktiv med en sport som er et stort FYFY når man er gravid.. lurer på hvor lenge folk biter på "har det bare fryktelig travelt for tiden" unskyldningen min....

*klem* til alle gravide :o)

ok. takk folkens :) då tror jeg at jeg har en liten aning hva d går ut på :)

er ca 6+4 jeg da.... men får vel nermere beskjed hos legen å ved ultralyd ??

formen min er god. litt "humørsyk" som typen min kaller d.

ellers er jeg veldig trøtt. har en del kviler på sofaen. men alt går bra. ingen frk.kvalme er kommet til meg (heldigvis).

men har ømme pupper. hehe.... d e ekkelt.

spiller fotball til daglig,men får ikke lov til d lenger. lurer meg så godt jeg kan unna d. sier jeg jobber kvelder... men en dag før uke 12,tror jeg folk har merka d alikevel... hehe.

så tror venner får en misstanke lenge før uke 12.

men skal prøve holde tett så lenge jeg klarer frem til da :)

noen som har tatt fly når di har vært gravide??

hører noen sier d er spes farlig di 3 første mnd,ang strålinger å sånn...

noen med erfaring???

siri 83

Annonse

Det eneste som jeg vet er risikofylt er å fly de siste 2 mnd av svangerskapet. Har selv reist en del charter mens jeg har vært gravid tidligere og har ikke hatt noe å si for svangerskapene. Foressten, første gang jeg var gravid var det ingen som visste at jeg var gravid før de så bebyen 4 uker etter fødsel......... Gikk opp 40 kg men alt la seg på magen (ja det ble gutt) og jeg gikk alltid med store gensere. Etterhvert som tiden gikk og ingen så det, ble det bare morsommere og morsommere å se hvor lang tid det gikk. Gjett om venner ble overrasket....?! Jeg var ikke gift og det er 13 år siden så det er annerledes nå. Har 2 barn nå, og venter nr. 3.... ;)

Formen har vært upåklagelig her også, har bare vært ekstremt trøtt. Nå går jeg både på skole og jobber, så det kan jo være at jeg ville vært trøtt uansett da, men har aldri vært sånn her før.

Idag er derimot kroppen helt i ulage, måtte gå på et selskap idag på jobben (servere) og det syntes ikke magen var så gøy gitt, så nå har jeg ligget på sofaen i over en time og bare tatt det helt med ro, og for første gang kjenner jeg småkvalmen begynner å komme. Er ikke helt fornøyd med det kan man si, men jeg får satse på at det ikke blir mye selskap på meg fremover og at kvalmen avtar raskt.

Gratulerer Nordlandspia. Hyggelig å høre det er flere her fra Nordland, hvor i fylket holder du til? Er selv 7 uker i dag, har en utrolig ubehagelig kvlame for tiden, håper det avtar snart...skikkelig pyton. Ellers er jeg veldig trøtt, og er konstant sulten....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...