ønskerliten fødte 03.08 Skrevet 8. september 2006 #1 Skrevet 8. september 2006 Har slitt med amminga hele tiden synes jeg.I dag er jenta vår 1mnd og 5 dager. Har to barn fra før og de full ammet jeg,ikke problem i d hele tatt. Har hele iden følt nå at jeg har for lite melk.Hun har vært sutrete og bare vil ligge til puppn.Begynte å gi henne tillegg et par ganger til dagen sist uke for jeg blei så sliten av å amme hele tiden.og hun ville bare sove når hun ligger til puppen.våknet med en gang jeg la henne fra meg.men når jeg ga henne tillegg kunne hun sove i 4 timer selv om jeg la henne fra meg,så jeg regnet med at jeg har for lite melk.i kveld pumpet jeg meg bare for å se hvor mye melk jeg har....125ml i venstre og 85 i høyre pupp:)kjempe fornøyd!!!så d er vel bare d t hun har blitt utskjemt av meg,at jeg har latt henne bruke meg som tutt....hun sovner når melken har sluttet å fosse,så da drikker hun seg sikkert ikke mett når jeg ammer...bør kansje ta henn vekk fra puppen når hun sovner og legge henne til ijen når hun våkner?Trenger noen gode råd hvordan jeg skal komme ut av denne vonde sirkelen med at hun bare skal ligge til puppen,har liksom ting jeg skulle gjort i huset og....pluss 2 barn til og en mann ,en hest og to katter...hehe travelt,vil så gjerne få orden på dette
Blomman Skrevet 9. september 2006 #2 Skrevet 9. september 2006 du kan massere litt på brystet i retning brystvorten når du merker at hun begynner å suge/svelge sjeldnere. Da kommer melken lettere ut og du merker at hun begynner å svelge igjen. Ellers har jeg noen tips om smokker i en tråd her hvis du vil præve det. Ellers har du nok en baby som trenger mye nærhet. Et godt råd er da en ringslynge eller bæresjal. Da kan du bære babyen uten og bli sliten og du kan få tatt deg hus, mann, barn, hest og katter mens babyen blir fornøyd med å være tett inntil deg.. les på tettinntil.com lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå