optimist.. Skrevet 8. september 2006 #1 Skrevet 8. september 2006 Hei alle sammen:)) Jeg lurte på om hvordan det er når man er veldig overvektig og få hjelp av det private?Jeg tenkte å reise til enten sverige eller Danmark for ICSI, men vet ikke om jeg får hjelp eller bare beskjed om å gå hjem å slanke meg... Er det noen av dere som vet noe om dette så blir jeg kjempeglad for svar:))
4blir5 ¤KS 02.07.09¤ Skrevet 8. september 2006 #2 Skrevet 8. september 2006 Hei hei:) Jeg holder til her i kjære gamle norge sjøl, men vet at de er slettes ikke så opphengt i vekt i utlandet som her hjemme.. Dette gjelder iallefall danmark, sverige vet jeg ingenting om, MEN ja hjelp får du:) Så ta kontakt, tror ikke du trenger å frykte noe. Lykke lykke til:)
Snooopi Skrevet 9. september 2006 #3 Skrevet 9. september 2006 Jeg bor i Danmark, og ingen har stilt spørsmålstegn mht min vekt. Jeg kunne godt ha tatt av 20 kg...
optimist.. Skrevet 9. september 2006 Forfatter #4 Skrevet 9. september 2006 Tusen takk for svaret begge to:) Da tror jeg at jeg skal prøve litt til med Pergo(tredje kur nå) også satser jeg på ICSI om det ikke går.... Hilsen HI
Brumm Skrevet 9. september 2006 #5 Skrevet 9. september 2006 Hei optimist!! Jeg er overvektig og vi gjennomfører ivf ved Ciconia i Danmark. Virkelig å anbefale:o) Ingen som stiller spørsmål om vekt. Er bare i Norge de er så fokusert på det. Skjønner egentlig ikke hvorfor. Statistikkene for å lykkes er jo høyere i Danmark enn i Norge. Og mange av de som reiser til Danmark, er de som ikke får det til i Norge, er overvektige eller for gamle for å gjennomføre i Norge. Så teoretisk sett burde jo statistikkene vært dårligere. Men Norge er jo et pottit land med mange rare regler. Jeg er veldig overvektig, men lever ganske sunt, spiser grønnsaker og mosjonerer. Dette forsøket har jeg faktisk gått ned 4kg. Forrige gang med medisiner gikk jeg opp en del kg. Å være overvektig er jo ikke ensbetydende med at en bare sitter i sofaen og gomler fet mat!!!! he he. Masse lykke til!! Håper du også snart blir gravid:o) Klemmer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå