madida 5pp Skrevet 8. september 2006 #1 Skrevet 8. september 2006 tenkte bare jeg skulle være høflig og hilse pent! jeg er gift, 24 år mamma til ei nydelig jente på fem , og nå prøver vi altså på nr 2. det viser seg og være lettere sagt enn gjort! :-( jeg nærmer meg nå slutten på 5pp. ikm søndag 17 sept men har ingen forhåpninger denne mnd heller.... har ikke hatt det de siste par mnd. bor forresten i hedmark! stor klem til dere alle fra meg!!!
Gjest Skrevet 8. september 2006 #2 Skrevet 8. september 2006 Hei og velkommen! Jeg er også ganske ny her inne... kun vært her et par dager. Har ikm onsdag 20.sept... Krysser fingrene for at fullmånen har gjort sitt denne uka
*Milla74* Skrevet 8. september 2006 #3 Skrevet 8. september 2006 Hei hei og velkommen! Får håpe du slipper å være her så lenge da! Det er masse babystøv i omløp, så en god periode å bli med! Lykke til!
Chjoppen får to tette 03.06.07 Skrevet 8. september 2006 #4 Skrevet 8. september 2006 Jeg er og ny... 27år mamma til en liten gutt på 9,5mnd. Har prøvd en liten stund nå.. er vel fjerde menstrasjon som kommer snart. (forhåpentligvis ikke) Ikm 19 sept... Føler litt at jeg er.. siden jeg i hele dag har følt akkurat som om jeg skal få mensen. Slik var det og forrige gang jeg var gravid. Da følte jeg at jeg skulle ha mensen helt fra eggløsning og frem til ikm... Men prøver å ikke håpe fokusere for mye på det. det er såååååååå skipt å bli skuffet hver mnd...
Alba44 Skrevet 8. september 2006 #5 Skrevet 8. september 2006 Hei & velkommen!! Er 32 år, samboer og prøver på vårt første barn........ Ønsker deg en fin og kort tid her inne ;-) Lykke til!
~Maja Mor~ Skrevet 8. september 2006 #6 Skrevet 8. september 2006 Heisann! Velkommen hit! Ser at du allerede er inne i forkortelsene her, men jeg dytter opp en liste med nyttig info til deg... Lykke til med prøvingen!
madida 5pp Skrevet 8. september 2006 Forfatter #7 Skrevet 8. september 2006 tusen takk for at dere tar så godt imot meg!!!! *klemmer dere alle* gidder ikke å ha noen forhåpninger denne mnd heller, selv om det vel ikke er heeeelt normalt og plutselig få "melkespreng" igjen nesten 5 år etter at man har sluttet å amme! *ler* men det er nok bare kroppen min som tuller med meg denne mnd også! *sukker*
madida 5pp Skrevet 8. september 2006 Forfatter #8 Skrevet 8. september 2006 takk for det maja mor! *klem* er nok ikke helt inn i alle forkortelsene enda! så den kan nok være grei og ha!
ღ♥ღVenterpåspireღ♥ღ Skrevet 9. september 2006 #9 Skrevet 9. september 2006 velkommen skal du være! Håper du fyker inn på 1tri med en gang! ) Masse lykke til!
legobygger Skrevet 9. september 2006 #10 Skrevet 9. september 2006 Hei du!! Er helt ny her jeg og, ville ønske deg og alle sammen lykke til i prøvingen!! Jeg er 27 år , samboende, og prøver på vår første. Er også i fra Hedmark!! Lykke til!! Klemmer fra Tuppen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå