snuppa6-fikk jente 19/3 Skrevet 8. september 2006 #1 Skrevet 8. september 2006 hei... jeg er gravid me min første og i 4mnd, det jeg lurer på er om det er lurt/trygt å kjøre gocart? er bare snakk om å kjøre me noen venner for gøy, uten for høy fart, me kræsj og sånn.... har fryktelig lyst mens jeg fortsatt får plass, men vil heller ikke gjøre noe som kan være skadelig.... håper noen kan hjelpe meg, me ett lurt svar?????????? klemz
Gjest Skrevet 8. september 2006 #2 Skrevet 8. september 2006 NEIIIIIIIIII du bør ikke kjøre det. Det fikk jeg klar beslkjed om i sommer i danmark. En liten smell og det kan gå ille..... Skal på go kart nå i sept med jobben og på den banen sa de det samme så jeg blir hjemme ;o)))
Linda og lille Oskar Skrevet 8. september 2006 #3 Skrevet 8. september 2006 har lest en plass at man ikke skal kjøre karuseller eller noe, kjedeli...
snuppa6-fikk jente 19/3 Skrevet 9. september 2006 Forfatter #4 Skrevet 9. september 2006 oki....takk for svar, da blir det bowling på meg ikveld gitt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå