Store meg og lille My Skrevet 8. september 2006 #1 Del Skrevet 8. september 2006 Er det virkelig reèlt det folk sier; at mye "humping" eller støt opp og ned kan forårsake en spontanabort? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 8. september 2006 #2 Del Skrevet 8. september 2006 Vært endel på tusenfryd denne sommeren og de anbefaler at du IKKE kjører.......................... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. september 2006 #3 Del Skrevet 8. september 2006 Men du VET vel ikke om du er gravid, enda????? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store meg og lille My Skrevet 8. september 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 8. september 2006 Har ikke fått positivt på testen ennå. Mensen kommer evt. til mandag. Har jo to jenter, så jeg vet jo hvordan det føles å være gravid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 8. september 2006 #5 Del Skrevet 8. september 2006 Da kan du trygd kjøre..... Jeg viste ikke at jeg var gravid på åpningsdagen på Tusenfryd og kjørte stort sett alt inkl den nye og ddet har jo gått bra ,O))) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. september 2006 #6 Del Skrevet 8. september 2006 Kjør i vei. Som en her inne refererte en jordmor; Kvinner som er uønsket gravid har til alle tider forsøkt å drive vekk fosteret uten å lykkes med strikkepinner i underliv ol. Dersom fosteret er levedyktig skal det nok veldig mye til:-) Du trenger jo ikke ta de som rister mest heller:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå