Gå til innhold

September: Uff, synes det er så urettferdig at akkurat JEG må gå så lenge over..


Winterlady

Anbefalte innlegg

Jordmor sa i dag at jeg ikke var moden, og ikke burde forvente at noe skjer i helgen heller...sukk. Synes litt synd på meg selv akkurat nå ja.. ;).

Testet positivt 23.des, så terminen MÅ være riktig også. Kan bare trekke konklusjonen at jeg har en ubrukelig fødekropp, siden den ikke klarer å vise meg verken slimpropp, kynnere, eller litt blod engang...fy fy kroppen!

 

Er drittlei film, sudoku, bøker, vaske huset, cafebesøk og alt annet...æsj.

 

Kom uuut lille Selma :)!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Jeg fikk beskjed på Torsdag at jeg var moden.

Blir jo så utolmodig. Å alle spør går du her ennå.

Jeg vil også føde nå. Er ikke utolmodig jeg neida.

Lykke til. Får håpe det skjer noe for oss snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hå! Har termin idag, men har ventet hele fårje uke på at noe skulle skje. Verken kroppen min eller han inni magen skjønner at nå er det nok. Gikk 9 dager overtid med første, så jeg regner ikke med at noe skjer med det første. Så jeg vet alt om tålmodighet, det har jeg ikke noe av for dagen. Enig med deg, lei alt som dagen bringer.

 

Lykke til alle mann. vår tid vil vel komme iløpet av uka eller neste for min del. Æsj!! Skal til jordmor 14. Håper innderlig at jeg slipper det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg er også dritlei! Hadde termin 1.9. Førstemann kom 16 dager før tiden, så jeg har ventet en stund allerede. Hodet har vært festet i snart en måned nå, og regelmessige kynnere har vært tilstede i tre uker. Mandag denne uken startet de å murre, og tirsdag kveld var de ikke lenger smertefrie. Problemet er bare at de ikke går over i skikkelige rier. Føler dette er ett skritt frem og to tilbake hele tiden. I dag morges gikk slimproppen - men det er ikke mange sammentrekninger i livmoren, nei. Tror hele tiden at NÅ skal det skje, men så blir det stille igjen!! Dette er uthalingsteknikk!!! Det er ikke mye å ta seg til heller, leiligheten er på stell, skittentøykurven er tom, og mer kreative sysler frister lite når man er på vent!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde termin 2. september og prinsessa kom 28. august. Sprer fødestøv til dere stakkars overtididge så godt som jeg kan jeg :-) Lykke til! Bebissene deres komemr nok en av disse dagene tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ingen som vet om jeg er moden.... men her er det heller ingenting som sier att noe skal skje snart! Ingen slimpropp,kynnere eller blod her heller,+ att babyen ikke har festet seg engang! Jeg testet også 23 des.

For ett liv!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...