Skrømti Skrevet 8. september 2006 #1 Skrevet 8. september 2006 Tanken slo meg plutselig. Man skal jo vaske alt mulig annet første gangen, kanskje det gjelder nye babydyner og? Noen som vet?
Gjest leelu23 m/ gutt 25.11 Skrevet 8. september 2006 #2 Skrevet 8. september 2006 Vi har vasket dyna - bare lettvask på 30 grader- slik at det ikke skal være "fabrikk-materiale" igjen om du skjønner..samme som med nye dyne og putetrekk
Gjest Skrevet 8. september 2006 #3 Skrevet 8. september 2006 Ja, det virker som om man skal vaske alt... Orker ikke vaske alt mulig jeg altså, så har ikke vasket dyna. Den har jo alltid trekk utenpå likevel... Jeg var usikker angående dette, og spurte mine venninner som har fått barn om de hadde gjort det, og det hadde de ikke gjort.. Men alt babytøy og sengetøy + babytepper har jeg vasket...
PinkBaby♡ Skrevet 8. september 2006 #4 Skrevet 8. september 2006 Jeg vasket dyna. Vet ikke hvor nødvendig det er da. Har jo som sagt dynetrekk utenfor. Gjør som du føler for du:)
hege_d Skrevet 9. september 2006 #5 Skrevet 9. september 2006 Jeg har ikke vasket nye dyner, og ungen har det bra Babydynen som nå er gjenbruk fra førstemann har jeg selvfølgelig vasket
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå