Gå til innhold

Mindre ELsmerter ved Pergo?

Anbefalte innlegg

Hei på dere alle sammen!!!

For å si først:jeg pleier alltid å ha veldig vondt under EL..Nå fikk jeg positiv ELtest på dag 13 og er nå på dag 15,alt jeg merker er bare litt murring..

Har gått på både Pergo,akupunktur og fotsone denne gangen, så derfor trodde jeg nesten at jeg var "sikra" en EL...

Ikke har tempen steget heller,så tydeligvis er ikke noe egg sluppet.

Er det noen som har opplevd mindre ELsmerter ved bruk av noe nenvt ovenfor her?

Eller er det bare jeg som ikke får EL denne gangen?!?Kjenner jeg får litt lettere panikk nå...Vil ikke miste en EL!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6251420-mindre-elsmerter-ved-pergo/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei på deg optimisten C";)

Ingen dum bivirkning med mindre el smerter da C";).

Du hadde positiv el test dag 13,og det indikerer vel el alt fra 24-36 etterpå..Du skal se morgendagens temperatur har steget som ønskelig..Egget er da forhåpentligvis på tur nå....

Masse lykke til min venn ! Alt skal ordne seg til det beste!

Klem fra vilsågjerne.

Hei på deg:))

Jeg håper du har rett...

Da er det kanskje dumt at min elskling var alt for trøtt til no kos i kveld da...

Men det holder kanskje at vi hadde på dag 11, 13 og 14 også må jeg forføre han i morgen:))

Dette skulle da være en bra innsats om egget slippes,tror du ikke det?

Hvordan går det med Pergon din?Har du tatt siste pille?Ingen bivirkninger enda?

Klem fra meg:))

Ja jeg tror ikke det skal skorte på innsatsen....C";).

Tror dere skal ha klaffet bra jeg,og med en innsats i dag så må jo målsjansen virkelig være til stede...C";).

Siste pergo tabeletter i går,og på dag 9 i dag..Min kjære har ikke vært helt i slag,men fra i morgen er det ikke håp om å vri seg unna..hehe...

Bivirkningene tror jeg har uteblitt,men det er sikkert kun fordi jeg lot være å lese om dem...*smiler*...

Satser på gode nyheter angående temperatur stigninger hos deg snart,og i den sammenheng er det kanskje lurt å nevne at mine temperaturer er helt utenom det vanlige nå...Tror det kommer av pergoen jeg,kan ikke skjønne annet...Tror nemlig ikke jeg har feber!

God klem til deg optimist !

Hilsen

Hei min venn:))

I dag sto jeg opp før jeg pleier(da min kjære dro på jobb) og da var tempen min bare 36.30, så jeg tenkte at jeg pleier jo ikke å tempe såå tidlig,så jeg la meg til å sove 3 timer til:))

Når jeg tok tempen da så var den på 36.90!!! Da må vel egget ha sluppet da,tror du ikke det??

Hvordan er dine tempraturer da?Er det kjempeforskjell fra dag til dag?

Klem fra meg til deg:))))

Hei på du optimisten :)

Gleder meg å lese om temp stigingen hos deg i dag,da er du nok i rutre skal du se !!

Mine temperaturer er som jeg sa helt på bærtur,og det må nok skyldes pergo.Jeg temper kl 0600 hver dag,og normalt så ligger min temp før el på 36.12 og opp til 36.15.Så pleier jeg få en dipp ned i 36.00/35.95 før den skyter i været...Men nå ligger jeg på alt fra 36.20 til 36.40 og det er jo dpo temperaturer egentlig...Merkelig er det...Men tar ingenting for god fisk nå,så jeg har begynt å fyre av el-testene....Redd for å bomme på el vet du...

Leste på ass.befruktning at du /dere vurderer isci.Dette tror jeg ikke er dumt av dere,om ikke naturen ordner opp selv får en gi den litt hjelp.Leste også at dere vurderer utlandet da,og det er vel med hensyn til alder.Vi har jo så vidt kommet i gang med utredningen,og det er jo i den forbindelse vi får pergo.Men pga all ventetiden,og tiden spesielt jeg føler at vi ikke har,så kan det fort bli aktuelt med danmark for oss også.Prøver å se for meg det slik at vi kan ta noen "kjæresteturer" til København...

Håper helgen er fin i optimist-hjemmet,og at ventetiden mot ikm går fort..Spennende å høre om videre temp hos deg...

Bruker du foressten fertilityfriend...?Enkel og grei måte å holde oversikt over temp-kurvene.

www.fertilityfriend.com

Stooooor klem til optimisten

fra

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...