❤lille stjerne❤ Skrevet 8. september 2006 #1 Del Skrevet 8. september 2006 Hvordan går det med dere kona til kona? Trives lillegutten fortsatt bra der inne? Venter spent på beskjed her på bim om at han har kommet ut! Nå tror jeg snart alle som var her da jeg begynte å være her enten har blitt gravide eller født, så det blir vel full utskiftning av folk her etterhvert. Jeg har (nesten) begynt å svelge skuffelsen over at det heller ikke denne gangen ble noe på oss. At jeg begynte i ny jobb på mandag har også bidratt til å ta noe av fokuset vekk. Jeg har jo fått mensen, men likevel klarer jeg ikke heeeelt å være sikker på at det ikke er noe. Ønsket er så sterkt, og man hører jo stadig om folk som har hatt "menslignende" blødninger i svangerskapet. Denne mensen var rar, hadde ikke noe som helst pms på forhånd. Jeg pleier å bli både godtesyk, hoven, oppblåst og ømme pupper, men ikke denne gangen. Mensen kom bare helt plutselig, og så har jeg blødd så ujevnt, lite en dag, mye neste, så lite igjen. Og plutselig nå som mensen nesten er ferdig har jeg blitt hoven i kroppen, veldig tørst og må ofte tisse. Nesten som en forsinket pms.... jeg skylder på reisen og varmen og stress. Vi kom hjem fra Hellas den dagen jeg fikk mensen, så kanskje det forstyrret meg litt i tillegg til at jeg skulle begynne i ny jobb? Har litt lyst til å teste en gang til, men samtidig vet jeg at da blir jeg bare skuffet. Jeg får heller bruke kreftene på å forberede meg til neste forsøk isteden for å drive å "lure" meg selv her. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6251291-hei-hei/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
kona til kona har født Skrevet 8. september 2006 #2 Del Skrevet 8. september 2006 Lillegutten (som må begynne å bli ganske stor nå....) trives fortsatt godt der han er. Snek meg inn i uke 42 i dag, så i løpet av en uke er han jo ute, uansett. Jordmor mente i går at det ikke var mange dagene igjen, både jeg og livmorhalsen så passe moden ut mente hun, hehe. Må innrømme at det er tungt nå altså, merker forskjell fra dag til dag. Bena er så hovne at jeg ikke får på sandaler lengre engang!! Min kone og min mor sitter her med meg, og venter og venter...De mener bestemt at noe skjer i morra, og det er jo helt i orden for meg. Ang din tvil om graviditet, hvorfor ikke bare ta en test, så slipper du å tenke mer på det? Uansett ønsker jeg dere lykke til videre med prøvingen, det fixer seg for snille piker. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6251291-hei-hei/#findComment-6251609 Del på andre sider Flere delingsvalg…
❤lille stjerne❤ Skrevet 8. september 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 8. september 2006 Da driver han sikkert å forbereder seg! Godt du får han ut innen en uke nå da, for det begynner å bli kaldt uten sko etterhvert! Så det er å være snill som er trixet altså...får begynne med det da! Egentlig er det vel ikke noen tvil ang graviditet her, det bare ligger så sterkt i min natur å aldri gi opp. Lykke til, håper han kommer i morgen. Lørdag er en bra dag å bli født på ("lørdagsbarn får mange gaver" har jeg lest et sted). Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6251291-hei-hei/#findComment-6251756 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå