Gå til innhold

Masse fint av mammaklær

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fant en side på nett www.moterhood.com

Her finner man mye forskjellig og prisene er ikke ille.

Ta en titt og kos deg :)

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

heisann. lurte på om du hadde kjøpt noe fra den siden? er det trygt og kjøpe der, og fikk du det fort?

Skrevet

Har handlet litt på www.ellababy.no. de har mye fint og ikke så verst pris. fikk varene fort og var veldig fornøyd. Prøv de også.....

• 4 uker senere...
Skrevet

Jeg har handlet på www.krappe.no Kjempefornøyd! :)

Skrevet

Hei olgaolinehehe.

Ser jeg har glemt å svare deg, men nei jeg har ikke kjøpt noe derfra enda. Hvor fort de kan levere er vanskelig å si, men stort sett så er det trygt å handle på nett.

Har tidligere handlet en del klær fra engelske nettsider og de kunne jeg få levert på under en uke.

Skrevet

masse nettbutiker nå, men alle er ikke like stort utvalg i, prøv www,mammashop.net der er stadig nye ting. og de har en herlig privat terminklubb, der du får egne tilbud og blir invitert til vælvære kvelder innimellom, Dette er gøy sor dem i Bergen og omeng.Masse gode priser og, kjempefornøyd jeg.

• 3 måneder senere...
Skrevet

Prøv å kopiere denne linken: http://www.krappe.no/

Lim denne inn i søkemotoren din. Da bør du komme rett frem! :)

Jeg kom i alle fall frem! :)

Skrevet

Handlet hos krappe, betalte med kort og fikk varene dagen etter, men så bor jeg også i Stavanger da! ;)

Veldig fornøyd! :)

Skrevet

Enig med HI! motherhood.com er veldig bra:) Jeg er ikke gravid ennå, så jeg må vente litt med å bestille derfra, da. Litt klar for å bli gravid???!! He, he.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...