kristin2 Skrevet 8. september 2006 #1 Skrevet 8. september 2006 Fant en side på nett www.moterhood.com Her finner man mye forskjellig og prisene er ikke ille. Ta en titt og kos deg
fjotteline Skrevet 17. september 2006 #2 Skrevet 17. september 2006 heisann. lurte på om du hadde kjøpt noe fra den siden? er det trygt og kjøpe der, og fikk du det fort?
Anonym bruker Skrevet 20. september 2006 #3 Skrevet 20. september 2006 Har handlet litt på www.ellababy.no. de har mye fint og ikke så verst pris. fikk varene fort og var veldig fornøyd. Prøv de også.....
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2006 #4 Skrevet 17. oktober 2006 Jeg har handlet på www.krappe.no Kjempefornøyd!
kristin2 Skrevet 18. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 18. oktober 2006 Hei olgaolinehehe. Ser jeg har glemt å svare deg, men nei jeg har ikke kjøpt noe derfra enda. Hvor fort de kan levere er vanskelig å si, men stort sett så er det trygt å handle på nett. Har tidligere handlet en del klær fra engelske nettsider og de kunne jeg få levert på under en uke.
mammabergen Skrevet 20. oktober 2006 #6 Skrevet 20. oktober 2006 masse nettbutiker nå, men alle er ikke like stort utvalg i, prøv www,mammashop.net der er stadig nye ting. og de har en herlig privat terminklubb, der du får egne tilbud og blir invitert til vælvære kvelder innimellom, Dette er gøy sor dem i Bergen og omeng.Masse gode priser og, kjempefornøyd jeg.
Celene -2.09.07~*HØYGRAVID*~ Skrevet 4. februar 2007 #7 Skrevet 4. februar 2007 Jeg kommer bare til http://parentting.net/?rid=732347 når jeg prøver www.krappe.no eller motherhood.. hva gjør jeg?
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2007 #8 Skrevet 5. februar 2007 Prøv å kopiere denne linken: http://www.krappe.no/ Lim denne inn i søkemotoren din. Da bør du komme rett frem! Jeg kom i alle fall frem!
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2007 #9 Skrevet 5. februar 2007 Handlet hos krappe, betalte med kort og fikk varene dagen etter, men så bor jeg også i Stavanger da! Veldig fornøyd!
gleder.meg Skrevet 9. februar 2007 #10 Skrevet 9. februar 2007 Enig med HI! motherhood.com er veldig bra:) Jeg er ikke gravid ennå, så jeg må vente litt med å bestille derfra, da. Litt klar for å bli gravid???!! He, he.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå