Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 8. september 2006 #1 Skrevet 8. september 2006 jeg tror at babykvoten er brukt opp for denne måneden jeg... så mange gravide, og da er ihvertfall ikke jeg like heldig. det er jeg HELT sikker på. det suger ræva altså :-( så dere som har stjålet babystøvet, fy skam dere :-p skulle lagt igjen noe til oss som er igjen også..... :-) Hvis nå bare ikke tanta kommer så blir jeg glad.... har ikm den 6/12 september grmmf
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 8. september 2006 #2 Skrevet 8. september 2006 hehe..... det ble ikke igjen noe til meg heller,så da kan vi deppe sammen.
Rose -3. troll i 2012 Skrevet 8. september 2006 #3 Skrevet 8. september 2006 jeg har ikke støvsuget på en uke så her er det hauger og lass med støv, tonnevis føler jeg...kom og forsyn dere alle som vil ha! *''''********************************************************************************** ************************************************************************************ *********************************************************************************** ************************************************************************************ ************************************************************************************ *********************************************************************************** ************************************************************************************ ************************************************************************************ ganger evigheten.... rose 8+3
Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 8. september 2006 Forfatter #4 Skrevet 8. september 2006 jeg vet ikke... jeg har bare så utrolig lite tro på denne pp her, at jeg tror jeg blir sjokkert om jeg tester positiv... litt sånn "jammen det er jo umulig". har tatt sorgene på forskudd ..... heh..
kirsty*2barnsmamma Skrevet 8. september 2006 #5 Skrevet 8. september 2006 Unnskylkd, jeg stjal alt, får bare vente og se om det hjalp meg da...kan ha vært for lite...
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 8. september 2006 #6 Skrevet 8. september 2006 tusen takk! får se om det hjelper da;-)
Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 8. september 2006 Forfatter #7 Skrevet 8. september 2006 takk rose ;-) men tror ikke det er den type støv... det har jeg nok av *knis* :-p men en gave er en gave, og da er det jo bare å bukke og neie så godt en kan! ;-)
Rose -3. troll i 2012 Skrevet 8. september 2006 #8 Skrevet 8. september 2006 jeg tenkte nå det at når jeg er nesten 9 fullførte uker så må jeg etterlate meg mye babystøv og siden jeg da ikke har støvsuget på en uke så må det være mye babystøv rundt meg... Vel har jeg mye annet støv, men jeg er ikke så ekkel at jeg slenger den dritten over på folk...he he det var babystøv jeg sendte dere, trodde man produserte det hele svangerskapet og ikke bar rundt testen så jeg har ikke sløst med noe......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå