Gå til innhold

Chanelle :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan du spå meg?

Hvor mange barn får jeg og når? Kjönn?

Jeg mistet jobben min i sommer, kan du se noe ny jobb i närmeste fremtid?

födt 050980

Takk :) :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Har du barn fra før kan være greit å vite når jeg skal få opp hvor mange det blir tilsammen:0)

Så til det med jobb...

Kan ense at du nok må vente litt, men at du rundt midten/slutten av oktober får tilbud om en jobb. Klarer ikke helt å få frem hva denne jobben innebærer, men kan se korridorer og mennesker. Tror ikke det er et sykehus, men kanskje et gamlehjem eller noe? Kan også være f.eks. et dagsenter el.

Til å begynne med tenker du at dette ikke var helt det du hadde tenkt. Enten fordi det ligger st stykke unna, eller er for liten deltidsstilling. Men jeg får opp at du bør ta sjansen, fordi denne jobben leder til kontakter som kan gi en jobb som varer, og som du absolutt ønsker deg.

Vet ikke hva du er ev. utdannet til??

Må bare huske å ønske vel overstått dag til deg...vi har faktisk bursdag på samme dag;0)

Skrevet

HEI! :)

SÅ koselig at vi har bursdag på samme dag :)

Grattis med dagen som var da :)

Jeg fikk tilbud om jobb, og du har helt rett at det ikke var helt det jeg hadde tenkt da jeg må pendle 150km hver dag.

Det er et stort produksjonsfirma med mange mennesker ( sikkert de du ser).

Du mener at jeg bör ta denne jobben?

Jeg har ingen barn fra för av..

klemz

Skrevet

Hei igjen!

er usikker på tidspunkt, men får inn tilsammen 3 barn hos deg. Dette er to gutter nokså tett og så ei lita jente noen år etter.

Har du ev fødselsdato til partner, så kan jeg prøve å få frem tidspunkt når disse kommer.

Tja, hva den jobben angår.. Om ting ikke lar seg løse praktisk, er det jo vanskelig å sette det ut i livet. Nei den jobben jeg enset har du ikke mottatt tilbud om ennå, men det kommer, Mulig jeg "blander" den jobben du har fått tilbud om når det gjelder lang reisevei:)

Skrevet

150879 er hans f.dato--- ser du litt bedre nå?

har värt litt uggen i det siste, så jeg håper _:)

Skrevet

Kan se en baby om ikke lenge ja, om det ikke allerede er på vei, vil jeg anta oktober eller november...

Lykke til med fremtiden!

Skrevet

takk :)

Jeg håper det :)

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...