Gå til innhold

Luksusproblem el hur?

Anbefalte innlegg

Jeg er 15+5 i dag..Og jeg kan telle på en hånd hvor mange ganger jeg har merka at jeg har vært gravid.

ENESTE symptomene jeg har hatt, er ømme og sprengte pupper. Thats it.

Jeg vil faktisk kjenne at det er noe der!! Blir nesten bekymra jeg...om det bare hadde vist et LITE tegn på liv?? Ikke synes jeg at magen min har vokst no heller... Går rundt og føler meg helt som før jeg...

Er jeg bitte litt paranoid eller kan den faktisk ha dødd for lenge siden??? At kroppen min ikke har støtt den fra seg enda??

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6249929-luksusproblem-el-hur/
Del på andre sider

Fortsetter under...

uff.. Skjønner at du er litt bekymret, ja.. Jeg kan ikke berolige deg så mye, iom at jeg ikke er kommet fullt så langt som deg, men jeg har hørt at man sjelden kjenner noe før i uke 16 og utover.. Spes for førstegangsfødende.. det kan faktisk gå så langt som til uke 20 før man kjenner liv, har jeg hørt/lest..

Jeg har heller ikke hatt så mye symptomer på at jeg er gravid, annet enn voksende og ømme bryster (og litt ekstra trøtt til tider).. Ellers er jeg bare fin.. Og det er fint lite babymage til meg også, men det kan kankje også komme litt av at jeg har litt ekstra kjøtt på kroppen fra før av.. ;-)

Men dersom du er skikkelig urolig, kan du jo kontakte legen/føden og prate med dem hvis du vil ha svar før helga er over.. De vet hvilke spørsmål de skal stille deg også, vet du.. :)

Håper innlegget mitt var bittelitt til hjelp.. (?)

:)

Du er ikke alene!!!!

Har ikke hatt noen særlige symptomer jeg heller. Ikke vært kvalm, trøtt eller noe sånn. Hadde litt ømme bryster i starten, men nå har det gått over å. Er nå i uke 21. Eneste jeg kjenner nå er spark, og det begynte for ca 2uker siden.

Hadde akkurat de samme bekymringen som det du har, men ta det rolig. Livet kjenner du etterhvert. Har fått høre at jeg kan være glad jeg ikke har noen plager...... Er veldig takknemelig!!

Litt rart at man ikke kjenner noe særlig, når så mange forandringer skjer i kroppen på en gang.

Her er som sagt alt som før jeg blr gravid.

Jeg har den 6. oktober.. blir spennende å se :)

Men du? Du er fra Tr.heim, ikke sant?

Slenger du deg med BIM-treffet for oss feb/mars/april-jentene som er den 14. september? Mener å huske at du også har termin rundt det tidspunktet... :)

Jeg har den 8. mars :)

Annonse

Hei! vær glad for hver eneste plage dere slipper:) I mitt første svangerskap hadde jeg ikke engang ømme bryster el var trøtt. Merket ikke liv før i uke 20/21. Alt var bra den gangen, helt til 6 måned da meldte bekkenplagene seg. Nå har jeg vært dårlig siden før jeg testet positivt. Kvalme/brekninger/oppkast hver dag, vonde bryster, lavt blodtrykk, svimmel, besvimt flere ganger, konstant trøtt, oppe flere ganger om natten for å gå på do, treg mage ene dagen, diare andre dagen og bekkenløsning. Med min førstefødte var jeg ikke oppe om natten på do en gang før i siste måned.Så alle svangerskap er forsjellig, nyt det så lenge dere kan. Er dere i tvil kan dere jo bare ringe jordmor/lege slik at dere kan få hørt hjertelyden:)

Hei chanzei:) Jeg har termin 1 mars, og er 15+4 i dag.. Å dette er mitt andre svangerskap.. Jeg har hatt det sånn begge gangene at jeg kunn har hatt ømme pupper.. Så jeg venter meg en jente til trur jeg:) Har ikke vært på ul enda selv,å som jeg gleder meg:) Hvis det er 1 du venter, så vil du sikkert merke liv etterhvert, det er rett å slett morsfølelsen som kommer, engstelsen om at alt er bra.. Det er det sikkert:)

Lykke til..

Det kommer da snart vet du chanzei...

jeg er 17+1 i dag!! Tida går jo kjempefort:D

Jeg har fått mage nå, å skal gå til innkjøp av klær med mamma i dag, får ikke igjen knappene lenger... :(

Jeg begynte å kjenne liv for litt over en uke siden, gleder meg masse til ul snart nå!!

Skal vi slenge oss med på treff i trondheim da Chanzei??

Jeg skal ha 25 februar

Ville bare si at jeg anbefaler virkelig å dra på treff - jeg har vært på fire bim-treff for nov/des/jan-gjengen hittil, og det er kjempekoselig! Deilig å få prata mage/graviditet med noen andre enn den stakkar vordende far også, hehe :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...