Gå til innhold

Hei vennen Chanelle 2 :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du er en tur innpå i kveld du også:-)

Jeg vet at jeg er blitt en masakjerring for tiden, men denne gangen hadde jeg virkelig trua på at det ville klaffe...

Hadde du orket å se på meg en gang til -snille for det kjennes virkelig ut som om mensen er på vei :-(

Har jo ingenting å klage over jeg som har så skjønne unger fra før av, men har så lyst på en liten til før jeg er for gammal...

Dersom du har mange å svare så se bort fra dette!

Ha en fin fredagskveld xxx

Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klart jeg vil svare deg!

Kan du gi meg fødselsdatoen? Kunne sikkert funnet den frem litt lengre ned, men... ;)

Skrevet

Tenk at jeg glemte det jeg da hehe...

Jeg er f.9.sept.-68

Du er en engel!!

Skrevet

Her er en baby, ingen tvil... Men denne er ikke nødvendigvis underveis akkurat nå. Men får klart opp graviditet på deg. Men du må trolig smøre deg med litt mer tålmodighet, men får opp like før jul at det vil klaffe.

Ikke alltid så lett å se kjønn, men det likner en liten gutt;)

Kledt i lyseblå klær.

Lykke til!

*klem*

Å, ja...

Må ta med at jeg og min kjære snakket senest i natt om å kanskje få en til... Lyst til å se nærmere på hvor snart det eventuelt vil bli? (Har gått rimelig kjapt tidligere;)

j.050975

h. 020171

Vi har tre barn fra før, f.96, -01, -05.

Tusen takk om du gidder!

Skrevet

Woooops!

Har dere begynnt alt, for jeg fikk opp at det kunne klaffe denne mnd eller neste.

Vet jo ikke om du bruker prevansjon eller ikke for da kan jo ike dette stemme...hm..

Ser hvertfall ut som om du får en spire rimelig kjapt hehe..

For meg ser det ut som en liten jente.:-)

Det blir ikke tvillinger på meg da hehe for du spådde jente sist.

Klem

Skrevet

Hvem vet;)

Nei vet du; dette med kjønnet på babyen synes jeg er litt vanskelig.. For jeg får inn bilder av babyen; kan se om den har hår, er stor, liten, osv...Men så var det kjønnet da...som regel er de pakket inn i teppet, og ofte har dette særegne farger..

Men slev om en tolker etter hva bebyen har på seg, tenger det jo ikke alltid bli riktig:) Men nå kunne jeg se bebissen med sånnlys dongeribukse, og lysblå topp/body. Mener det er mest likt gutt, men trenger jo ikke være det!

Tusen takk!

Tror ikke jeg er gravid nå...hehe...men håper jo på å bli det kjapt, da!

Skrevet

Ja tror det går kjapt denne gangen også:-)

Ble litt nyskjerrig nå om du får opp hårfarge på babyen jeg.....

Ble bare super-glad for at det blir en baby jeg - uansett kjønn!!

Har prøvd å se på meg sjøl, men det er jo umulig å få et riktig svar..

Jeg har jo masse gutteklær da så det kan jo stemme at du ser babyen i sånne klær ja -siden de to yngste er gutter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...