Gå til innhold

er den ikke sikker


nr 3 på vei;)

Anbefalte innlegg

leste ett innlegg på sol graviditet og fødsel, at en jente hadde tatt en quick test og den var positiv, tok en til clere blue og den var negativ, var hos legen og var ikke gravid. er ikke min test riktig da, har tatt to tester og begge var positive, har gledet meg helt til jeg leste et innlegget... men je tror jeg er gravid, skulle hatt mensen på mandag og den er ikke kommet....

 

hilsen litt forvirret

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

den jeg kjøpte fikk jeg på apoteket, en rosa lignende pakke, men da jeg ringte legen i dag reknet de med at jeg var gravid siden to stk var positive, så gej skulle ikke til legen før veke 9 i svangerskapet.... så jeg vil nå tro den funka på meg, men ble litt usikker, siden det er helt nytt og at det ikke har gått helt oppp for meg enda...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg føler meg også litt gravid, øme bryster, alltid lyst på noe godt, og kjenner noe rart dene i magen på en måte, noe jeg alldrig har kjent før..... har så lyst å si det til alle men må nok vente noen uker er ca bare 4 uker på vei.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

går ut i fra at det quick respons du snakker om.

 

Da jeg testet meg, testet jeg først med en strimmel fra billige tester, veldig svakt positiv, tok en vanlig cb, positiv, og tok en qr. på qr var den bare positiv fordi jeg viste den skulle være det! QR slår ut litt senere enn clear blue

 

gratulerer, du er nok gravid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...