Gå til innhold

AAAAATSJOOOOOO ;-( snufs snufs


apollo71 - har fått gutt

Anbefalte innlegg

Fy flate jeg nyser i fleng her jeg sitter. Er så uheldig at jeg er blitt forkjøla etter ferien. Det gjør sabla vont når jeg nyser og jeg føler av og til at jeg holder på å nyse ut den lille spiren min.

 

Håper at det går over snart.

 

Ja ja måtte bare si at jeg syns litt synd på meg selv. Gubben er også syk skjønner dere så da er det ingen sympati å få.

 

Er forresten 6+5 uker på vei :-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du har min fulle sympati!!! Har nettopp vært gjennom det selv, det er ikke nor særlig :0(

Håper du får pleiet deg selv og at formen blir bedre snart.

 

ps: har ikke hørt om noen som har klart å nyse ut en liten bebis ;0)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars deg! Ikke godt å være forkjøla!

Nyser og hoster fælt selv, så jeg får helt vondt i magen. Satser på at spira tåler det.

Sender deg masse sympati fra denne kanten ihvertfall!

Klem :-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv å koke deg ingefærte...det skal klare å løse opp en del....

 

kjøp ingefærrot, skrell den og skjær den opp i småbiter,. Gi den et oppkok og sil bort ingefærbitene. Ta ei ss honning oppi koppen og drikk...smaker herlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da blir det tur på butikken i morra ;-)

 

Tusen takk for sympatien jenter. Gubben har ikke spurt meg en gang i dag om hvordan jeg har det, mens jeg har spurt han flere ganger om hvordan formen er.

Æsj og han syter og klager over at det ikke blir så mye på han fortiden..... Er det så rart da!!!!!!!

 

Han skal nok få høre det når jeg bare kan slutte med denne nysinga og snufsinga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, vet hvordan du har det. Jeg er også superforkjølt og vondt i halsen. Føler meg helt "tett" i hodet :-(

Uheldigvis har jeg jobbehelg, så jeg må slite meg på jobb 2 netter til....hvis jeg orker. Tar en natt av gangen. Gikk greit i natt, men i dag har jeg sovet utrolig lite, så det blir sikkert tungt neste natt.

Før jeg visste at jeg var gravid fikk jeg også sinnsyke magesmerter når jeg nøs. Har ikke kjent noe særlig til det etterpå...

Tror jeg er mellom 5-7 uker på vei, kanskje mer.

 

God bedring iallefall :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...