Gledelig Skrevet 8. september 2006 #1 Skrevet 8. september 2006 Hei! Ny her.. Etter å ha prøvd den naturlige metoden i litt over 1,5 år kom vi i gang med ivf. Jeg var lei av å gå å vente og håpe hver mnd, og ingenting skjedde. Men nå, på første forsøk har det gått bra. Fikk svaret på mandag. Det er helt utrolig. Har problemer med å tro at det er sant. Et lite liv i magen min. Dette er vårt første barn, så jeg er så spent på hvordan det kommer til å gå.
cowgirl_in_katmandu Skrevet 8. september 2006 #2 Skrevet 8. september 2006 gratulerer så mye!!!!så morro!!!lykke til på ferden:)
UngVoksen-over termin Skrevet 8. september 2006 #4 Skrevet 8. september 2006 Så fantastisk! Gratulerer!!
nusse 77 Skrevet 8. september 2006 #5 Skrevet 8. september 2006 gratulerer så mye,kos deg massse fremover:-) klem
Snooopi Skrevet 9. september 2006 #6 Skrevet 9. september 2006 Gratulerer! Så fantastisk at dere lykkes på første forsøk! Nyt graviditeten ) klemmer fra
Spira Skrevet 9. september 2006 #7 Skrevet 9. september 2006 Så herlig, GRATULERER så mye! Lykke til fremover! Klem
finetine Skrevet 9. september 2006 #8 Skrevet 9. september 2006 Gratulerer:o).............. Alltid moro med håp til alle her inne. Lykke til tiden fremover!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå