Gå til innhold

fikk sett den lille spiren min i dag!


#Aurora har tre gutter#

Anbefalte innlegg

Kl 9.40 i dag tidlig fikk jeg se min kjære lille spire..så at hjerte banket og alt var vel.Kjempe gøy.Er en snart 7uker på vei nå og skal tilbake om en mnd og ha ny ultralyd.Dette var gøy...fikk termin mellom 25-30april.Han sa at når de så at hjertet banket så var det mest sikkert på at alt ville gå bra(5%kan miste sa han)Valgte og fortelle det til slekten i dag...gjett om de ble glade da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer!!! :D

Det er en fantastisk følelse. Jeg har også vært på ul, og min lege sa det samme: at det stort sett gikk bra når en kunne se at alt sto bra til og det var liv. Jeg er 8+5 i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble glad når jeg leste meldingen din!

 

Jeg var på ul da jeg var 6+3 pga små-blødninger. Legen sa at alt ser helt bra og normalt ut da, men hun kunne ikke garantere for at det kom til å gå bra.

 

Nå er jeg 9+6, og takket være deg slapper jeg av litt mer nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kult!!!! Var det spennende, herregud hva er det jeg spør om selvsagt var det spennende. Gleder meg bare så vannvittig til jeg får se poden!!!!Jeg er da enten 6 eler nå snart 9 uker på vei. Skal jeg heller stole på legen en babyverdens terminkalkulator... Men, jeg får ikke ul før om 9 uker til jeg... :( Vææææ jeg vil se nurket mitt nååååå!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gratulerer, mener å huske at du hadde mange prøveperioder bak deg også....

(ikke at vi ønsker å fokusere på det da, men da er det ekstra gøy når det går godt)

 

 

**klem**

 

rose 8+9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så deilig å høre at alt sto bra til med den lille spiren din. ;-)

For en opplevelse det må ha hvert,jeg skal selv på UL på tirsdagen,da er jeg 7+2.

 

klem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så moro:) Tenker meg det var artig å se den lille jeg, det har jeg selv syntes alle gangene også:)

Og det med terminen, den kommer nok den 27. april, da har nemlig jeg bursdag;) *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...