Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Da har brevet kommet. Jeg skal først inn i oktober til sjekk/samtale, også til lapraskopien i november. Hvis tanta blir normal. Har jo hatt sykluser på 40-46 dager det siste halve året, og man skal ikke ha tanta når jeg skal på sykehuset. Nå går jeg til akupunktur for å få orden på syklusen min, men vet jo aldri når ting skjer. Jeg er bare glad for at noe skjer. Hvis jeg har klart å komme inn i en normal syklus allerede, så har jeg kanskje EL rundt disse tider. (Tenkte å begynne å teste i morgen). Problemet nå, er at vi begge ligger rett ut med kraftige forkjølelser, og det er ikke da vi orker så mye sengekos akkurat. Nå er jeg livredd for å gå glipp av en EL.

Sukk, dette ble rotete...

Jeg er altså glad for å komme videre, men frustrert over ustabil syklus og redd for å "miste" en EL. Så jeg måtte bare få det ut. Da er det godt å ha forumet her.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6249070-endelig-f%C3%A5tt-dato-for-lap/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei på deg!

Så godt at du endelig har fått noen datoer å forholde deg til.

Hvilket sykehus skal du ta lap på ?

Jeg forstår godt at du blir frustrert over å evt miste en el.. og der kan jeg dessverre ikke si noe som hjelper.

Men er du sikker på at dere ikke orker hvis dere hiver innpå litt nesespray og en paracet ?

(sier dette med et lite smil)

Ønsker deg en god helg og sender deg litt helende tanker så kanskje dere orker litt kos

Klem

Jeg ble henvist i juni, og fikk brev om at det kom til å skje innen 6 mnd. i juli. Forrige fredag fikk jeg brev om at jeg måtte sende inn syklusen min, og i dag fikk jeg dato. Jeg skal inn på sykehuset buskerud. Har et håp om at jeg kan få klarhet i min barnløshet, men det kan også skyldes min ustabile syklus. Håper å få orden på den også, slik at jeg vet når ca jeg skal sjekke om jeg har EL. Går hos ei hyggelig akupunktur dame.

Hei 74skytte!

Ser at du har ventet lenge på lap:/ Men husk at du har fritt sykehusvalg også når det gjelder alle elementene i utredningen.F.eks.kan det være ventetid på lap og hyst på mange måneder ett sted,mens det på andre sykehus kan være bare 2 uker:))Så er du litt mobil,kan det være mye tid å spare inn:)

Lyykke til videre;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...