Store meg og lille My Skrevet 8. september 2006 #1 Del Skrevet 8. september 2006 Nå er det bare å teste i vei for min del. Fikk bekreftelse tidligere i dag at pakken var sendt. Krysser fingrene for at jeg har pakken allerede i morgen. Noen som vet hvor lang tid det tok å få de etter bestilling? (noen her har sagt at det går kjapt, men husker ikke om jeg fikk vite antall dager). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maryon Skrevet 8. september 2006 #2 Del Skrevet 8. september 2006 Mener det gikk 3 dager fra jeg bestillte til jeg fikk testene, oj jeg bor langt oppi nord Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
glad_jenta Skrevet 8. september 2006 #3 Del Skrevet 8. september 2006 bestilte søndagskvelden å de kom på onsdag.kjapt levert:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store meg og lille My Skrevet 8. september 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 8. september 2006 Jeg bestilte i dag og de ble som sagt sendt i dag også (kjapt ekspedert). Jeg bor rett utenfor Oslo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå