Anonym bruker Skrevet 8. september 2006 #1 Del Skrevet 8. september 2006 Trodde jeg hadde klart å legge dette navnet fra meg, men neida.... Det dukker stadig opp i bakhodet...... Jeg trenger noen forslag til navn som kan puttes foran eventult bak dette navnet.... Vil gjerne ha to navn .... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 9. september 2006 #2 Del Skrevet 9. september 2006 Ana Hellevi Ine Hellevi Ada Hellevi Hellevi Margrethe Hellevi Cornelia Hellevi Therese Det er ikke så lett å bruke Hellevi i dobbeltnavn. Når du har Hellevi sist, synes jeg det klinger som et etternavn. Hvis du setter et navn etter Hellevi, blir jo navnet veldig langt. Men det går jo greit hvis du ikke skal bruke begge navnene til daglig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sweetchiquita Skrevet 9. september 2006 #3 Del Skrevet 9. september 2006 Så moro å se dette innlegget. Akkurat det navnet skulle jeg velge på evt datteren min for 13 år siden, men det ble gutt. Derfor er det ubrukt for meg. Et flott navn i allefall!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sweetchiquita Skrevet 9. september 2006 #4 Del Skrevet 9. september 2006 Anne-Hellevi ' Annie-Hellevi Aud-Hellevi Hellevi Aleksandra Hellevi Alexandra Hellevi pluss et navn til som ender på "-line/lene" og har 4 stavelser tror jeg klinger nbra. Kommer bare ikke på et slikt navn i farten Hellevi Elisabeth? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anaina Skrevet 9. september 2006 #5 Del Skrevet 9. september 2006 Har ikke vært borti den stavemåten før, liker Hillevi bedre. Enig i at Hillevi bør stå først for ike å virke som etternavn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prysseluskan Skrevet 10. september 2006 #6 Del Skrevet 10. september 2006 Hellevi Aurora Hellevi Augusta Hellevi Rebekka Hellevi Elisa Hellevi Elina Lisa Hellevi Ane Hellevi Lea Hellevi Dina Hellevi Sara Hellevi Erle Hellevi Jeg synes forresten også at Hillevi klinger litt bedre enn Hellevi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 10. september 2006 #7 Del Skrevet 10. september 2006 Hei!! Hellevi Ingeline Hellevi Johanne Hellevi Regine Hellevi Randine Ania Hellevi Tina Hellevi Mari Hellevi Alva Hellevi ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 10. september 2006 #8 Del Skrevet 10. september 2006 Hei Takk for mange svar.... Jeg veit at Hillevi er mer vanlig enn Hellevi, men det er Hellevi jeg har relasjoner til og synes er fint..... Jeg ser tydelig at Hellevi må komme først, da får man den beste klangen i navnet. Liker Hellevi Elisabeth Hellevi Marie Hellevi Elise Hellevi Rebekka Hellevi Margrete og Hellevi Therese best. Kom gjerne med fler forslag hvor Hellevi står først..... ~ innleggskriver ~ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mammaen til Alvin Skrevet 10. september 2006 #9 Del Skrevet 10. september 2006 Av de kombinasjonene synes jeg personlig at Hellevi Margrete og Hellevi Elisabeth er finest Hva med: Hellevi Anette Hellevi Andrea Hellevi Kristine (Kristina) Hellevi Katrine Hellevi Ofelia Hellevi Othilie Litt "hummer og kanari" dette, men det kan jo hende at det perfekte navnet kommer nettopp når man bare ramser opp løst og fast og skriver det man tenker Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 10. september 2006 #10 Del Skrevet 10. september 2006 Ville helt klart skrevet Hillevi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå