Veslejenta-klar*for*nr*2 Skrevet 8. september 2006 #1 Skrevet 8. september 2006 første-27 Heisann Babywatcher får du kjøpt på internet den koster 1090,- tror jeg Er litt dyr men tro meg- det ER verdt det! Så om du noen gang bekymrer deg for om det er liv så kan du bruke den og finne ut om hjertet slår eller ikke ps. men om du ikke finner hjertelyden med en gang så ikke få panikk.. det tar litt tid før du klarer å finne den til å begynne med Jeg kjendte liv i slutten av uke 14, men det er litt uvanlig til førstegangs å være.. Men SENEST i uke 26 skal du kjenne noe. Men du kommer mest sannsynlig til å begynne å kjenne noe innen 3 uker en bobblende dunking nederst i magen (ved trusekanten ca) Og det med smertene rundt der ved navlen, det vil jeg tro er ganske så normalt det samme hadde/har jeg Det er livmoren som strekker seg, og vokser seg større så det er nok helt normalt håper dette var til noe hjelp Mvh Heidi
Veslejenta-klar*for*nr*2 Skrevet 8. september 2006 Forfatter #2 Skrevet 8. september 2006 oops glemte å skrive inn nettadressen til babywatcheren www.babywatcher.no der finner du den
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå