Gå til innhold

oppdatering på flyttinga mi...

Anbefalte innlegg

nå har jeg nettopp kommet hjem fra leiligheta, har vaska 2. etg, og gangen nede. kjøkkenet slipper jeg, for der har a begynt å male...

mamman min vaska do og badet (2 forskjellige rom), jeg er sååå heldig som har en mamma som stiller opp!!

så nå har jeg bare stuegulvet som skal støvsuges igjen, og tak og vegger!

så skal a få nøklene så fort jeg er ferdig...

også på toppen av alt, så kom mamman til huseieren til meg i sta (hu er 86år) og begynte å klage over at det mangla en ovn der. (sambo har klart å få flytta den ut og ned hit) jeg fortalte henne klart og tydelig, at, ja, det stemte... og at ovnen er tilbake der før den 15.

så ble det mas på meg, fordi hu mente at jeg skulle vært der oppe i leiligheten før klokka 16 i dag, for huseier ville snakke med meg før han reiste...

noe jeg ikke har fått beskjed om!!

jeg var på jobb til litt over kl 16 i dag, fordi jeg måtte stille opp litt ekstra..

det er vel ikke min skyld at han ikke har ringt meg og gjort en avtale med meg, vel???

dumt av han å ikke gå de 3 min fra huset hans og til jobben min, hvis det var så utrolig viktig...

men nå er han på vei til afrika igjen, så da kan det jo bare være...

gamlemor begynte å mase på noen dekk og noen plankerester som er på utsida av huset.. jeg sa at det skulle være borte innen den 15. men så tok det a 3 min, før hu begynte å mase på sambo om at vi måtte fjerne alt rotet på utsida...

åååå!!! jeg blir gal!!

og til lucia og popkind: joda, dere har vel rett, jeg skal vel ikke vaske, men nå er jeg ferdig i morra, håper jeg!! ;)

klem, klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6247902-oppdatering-p%C3%A5-flyttinga-mi/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Regna me du skal vær super happy når du e færdi med den leiligheta og aldri meir skal ha nå me den husværtn og mora hannes å gjør...!!!!!

Idiota heile gjengen!!!!!!!!!!

Snill mams du har da!

Du får få dæ kjærringværn (hørselvern m/radio) tel neste gang du skal dit i fall du træff på mora hannes igjen... ;D

Jeg blir bare mere å mere forbanna når jeg leser innleggene dine....At det går an,for en gjeng...arg!.....

Håper du ikke sliter deg ut,tenk på den lille i magen:)

Gled deg til du er ferdig med leiligheten,huseiern og den fæle gamle mora hannes ;)

Varme tanker fra meg :)

jadda, det er kun kattevask!!

gidder ikke noe mer enn det!! ;)

hu holder jo på å pusse opp der oppe, så det blir jo møkkete igjen, men da har a jo bare sitt eget møkk å bo i, ikke mitt ;)

mamma har snakka med a i dag, så jeg slapp det problemet..

det første hu sa til meg, var: jeg var ikke sur på deg i går, altså!!

mamma skal hjelpe meg med stua i morra, slik at vi blir ferdige, så må vi et par turer på søppeldynga og hive noen gamle dekk og noe treting.. (gamle senger osv)

håper ikke alle blir like sure når dere leser innlegga mine!!

det er nesten terapi for meg å skrive det ned, så får jeg ut litt "damp" i topplokket ;)

ha en flott fredagskveld!!

klem, klem

Annonse

sant nok!!

hadde jeg ikke opplevd dette sjøl, hadde jeg nesten ikke trodd på denne historien...

har lest opp hva jeg har skrevet til sambo, og hørte hva jeg hadde skrevet.. det høres jo ut som DEN røverhistoria!!

... men den er sann, altså!! hihi

takk for at du bryr deg, popkind!!

setter pris på det!!

skal se om jeg får slappa litt av i morra kveld..hehe

klem!

jada, det er bare litt sånn "sveiving" over gulv...

gidder ikke skure ut..

gadd ikke ta alle veggene i gangen, ikke oppe heller.. bare tørka støv med en sånn støvkost..

mamma tok jo badet og doen, og det er jo de romma som er viktigst å ha ordentlige reine. og kjøkkenet har jeg ikke tatt i det heletatt. ikke veggene på do eller yttergangen heller!! ;)

mamma skal ta taket i stua, og tar med seg superstøvsugern med teppebankern sin, så jeg skal nok ikke overarbeide meg, nei ;)

klem, klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...