Gå til innhold

April: Sko hos Skoringen

Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09

Anbefalte innlegg

Jeg var i dag og kjøpte sko på tilbud hos Skoringen, og der hadde de sko helt ned i str 21!! Vet ikke hvilke sko de har i reklamen, men de hadde satt endel av dem (merket med Skofus tex) ned til 249,- og vi fikk noen fine, lette i svart med reflekser på og fòret som før hadde kostet 399, til denne prisen. Ergo kanskje verdt en tur likevel? Vi endte med å kjøpe i 23, selv om Matilde nå ligger mellom 20 og 21 (målte på en sånn skofusbikkje i butikken). Håper hun kan ha dem lenge i vinter :o) Spent på å se om de er gode også når det er litt vått (dama anbefalte ikke å ha dem når det er skikkelig skikkelig pøsregn -men da bruker vi jo støvler- men til slaps og snø skulle de være kjempegode). Og selv om de ikke var direkte stive rundt anklene (de var høye, nesten til midt på leggen) så var de stive nok til at hun ikke kommer til å "trø over" med det første.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6247703-april-sko-hos-skoringen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Var på Skoringen i dag. Så de skoene du nevnte. De hadde også Skofus termostøvler til 99 kr (bare de i rosa). Endte opp med et sånt par i str 23. De er egentlig et nr for stort, men det var den minste str de hadde igjen da. Blir nok å vente litt med å bruke dem.De skoene hun har brukt i sommer og nå i høst er bare str. 20, men regner med vi må gå opp til str. 21-22 når vi skal kjøpe vintersko til henne.

Ble litt snurt nå.. var på skoringen og sa jeg ikke hadde anig om hvilke sko hun trengte, og endte opp med noen til 400! Dette var på torsdag og barnas dager hadde begynt!

Litt snurt nå, selv om jeg er fornøyd med kjøpet... ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...