små Skrevet 8. september 2006 #1 Skrevet 8. september 2006 Snuppa er forkjølet.. Hun hoster og hoster og hoster. I natt hosta hun så hun nærmest kasta opp...kom masse slim. Hører hun surkler.. Uff:( Er det noe å gjøre med de små når de er forkjølet? Fant iallefall ut at det kanskje var påtide å begynne med strømpebukse ja..
Birna og Thorny Sara Skrevet 8. september 2006 #2 Skrevet 8. september 2006 Vist ho forstetter å hoste slik så ville eg ha tatt meg en tur med ho til doktoren. Ellers så kan du prøve å holde ho foran damp,, det blir masse damp på deg også men kanskje du klarer å løse opp slimet litt og så bruke saltvatnsdråper i nesa, dryppe ho stadig når ho virker tett, det fungerer bra. Prøv å sette pute under madrassa slik at ho ligger med hodet litt høgare i senga spesielt om natta. En ting også er å legge ho på magen over knea dine og banke ho løst men raskt på ryggen og sidene (et såkalt lungebank) det skulle også hjelpe til med å løse opp slim. Ho kan hoste ganske kraftigt etterpå og det kan komme opp slim men det fungerer ganske bra og er også med å bidra til at slimet ikke fester seg så godt ned i lungene, dermed er det mindre risiko for utvikling av lungebetennelse. Feber over 39 i mer en 3 dager så ville eg også ha snakket med legen. Lykke til og håper at ho blir snart bedre.
små Skrevet 9. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 9. september 2006 Takk for svar:) Hun har vært bedre i dag..hører det er slim nedi der, men det går greit.. Så da er hun nok enda bedre i morra..håper jeg:)
*smil* m/ snupp06 & gutt 07 Skrevet 9. september 2006 #4 Skrevet 9. september 2006 Hei Snuppa var sånn forrige uke. Vi tok en tur til legen. Fikk noe greier hun skulle få fire ganger daglig, og det hjalp. Var noe slimoppløsende greier som smakte solbær... Hun ble sur hver gang fordi hun ikke fikk mer........ Men det anbefales! Forresten drit nysgjerrig på hemmeligheten din!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå