Gå til innhold

USAmamma !!!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja! Hei, Åssen går det?

Skrevet

Hallais.

Jeg tok en ny test i dag, og den var akkurat som den i går, men en strek er jo en strek. Skal vente en ukes tid før jeg tester en gang til.

Alt bra med deg??

Skrevet

Hei, Unnskyld, blir litt forstyret her....unger og mannen...Ja, da er du gravid!!! Gratulerer!!! Så moro...Så fort. Hva slags CB test tok du på tirsdag?

Skrevet

Beklager, har sett litt på tv. Jeg tok en vanlig cb test, litt sånn på måfå egentlig, hadde ingen store forhåpninger siden jeg ikke har fått mens etter at spiral ble fjernet. Fikk meg ikk til å tro på det 100 % i går, men tok jo en test til i dag, og den viste akkurat det samme. Svakt, men det er en strek der....

Vet du når du skal ha tr?

Skrevet

Hei, Jeg skal på jobben en liten tur nå, men måtte bare innom her før og si hei! Jeg tok en cbdigital test sist på tirs., der det står enten "gravid" eller "ikke gravid". Kanskje jeg skulle prøvd en med strek istedet! Har forsatt ikke noe tegn på tr.... føler at jeg har mistet helt kontroll på kroppen...det er ikke noe deilig følse! Så heldig du er, må si at jeg "misunner" deg litt, på en bra måte:). Jeg tror jeg må bare slappe av litt og det som skjer, skjer! Forresten så tror jeg at du trenger bare å vente 3 dager, ikke en uke før du burde teste igjen.....hcg øker ganske fort fra dag til dag. Har vært inne på www.pregnancy.org... der kan du lese om hcg og tester. ops... nå må jeg reise!!! Ha det! Vi snakkes! Take care!

Skrevet

Tok en ny test og den var også neg.. Er 100% sikker på at jeg ikke er gravid. Det er greit, men vil så gjerne ha tr tilbake! Tror det blir ganske lenge til jeg blir gravid uansett fordi vi blir borte fra hverandre ganske mye fram til november (jobb og jeg skal til USA 3 uker uten han). Ja ja... jeg tar det som det kommer.... Åssen er formen?

Skrevet

Hei hei.

Så kjedelig at du verken er gravid, eller har fått tr tilbake, da... Det er liksom greit når kroppen er som den har vært igjen.

Jeg tror jeg må ta en test igjen i morra, for jeg klarer liksom ikke å vente lenger.

Men jeg er i form, merker ingenting, så jeg gleder meg til i morra. Må liksom få det ordentlig bekreftet.

Skrevet

Hei!... Jeg tviler ikke på at du er gravid...en strek er en strek, jo! Så heldig du er! Nei,da det går bra med meg...må bare vente...ting skjer når det skjer! Har hatt det litt morsomt idag... Jeg hadde et 6 min. intervju på nrk 1 lokal radio for å snakke om 9/11, var såååå nervøs, men etter at jeg satt igang, så var det kjempe morsomt! He he! følte meg litt "kjendis" likssom!!!

Skrevet

Så spennende å være på radioen, da! Kanskje ikke akkurat det beste temaet å snakke om, men men. Klart du følte deg litt som en kjendis.

Ja, jeg føler meg litt heldig som blir gravid på 1.forsøk, skulle ønske det skjedde deg også, men nå er det sånn at det bestemmer man ikke selv,gitt.

Gleder meg til i morgen for å få det ordentlig bekreftet.

Hvilken lokalradio var du på?.

Så artig å reise til USA i 3 uker, jeg blir gjerne med i bagasjen....!

Skrevet

Ja, det var gøy å snakke på radioen, men selvfølgelig ikke temaet! Det var på nrk 1 telemark,buskerud,vestfold. Litt gøy var det ihvertfall, liker ikke å snakke norsk foran så mange men, jeg har mange sterke meninger om 9/11, så det var interessant. Lykke til imorgen, men tror virkelig at du ikke trenger det. Du er gravid, sånn var det med første dattera mi, veldig svak, ringte til CB hotline i USA, en strek er en strek sa de til meg. Gleder meg til USA neste mnd., det gjør det greit at jeg må vente litt med å bli gravid....har to flotte jenter som jeg skal kose meg med...shopping og bading! Hadde du ei lita jente?

Skrevet

Ja, jeg har ei lita jente som var 2 år i august. Verdens nydeligste, syns nå jeg....

Har på følelsen at jeg ikke trenger å ta en ny test i morra, men man er jo så spent. Første gangen jeg var gravid, trodde jeg ikke på det før jeg hadde vært hos legen og fått det bekreftet.

Nei, kan tenke meg at det ikke var noe særlig å snakke om 9/11. Du føler det nok litt mer på kroppen enn oss andre, selv om vi syns det er helt utrolig fælt det som skjedde da. Det var vanskelig å svelge for enhver, syns nå jeg.

Kanskje du nå blir gravid, siden du ser litt lettere på alt. Men det er vel litt vanskjelig hvis ikke mannen skal være med, men kanskje det klaffer før du drar. Hvem vet???

Er du ifra Telemark, Buskerud eller Vestfold?

Skrevet

Fra telemark og du da?

Skrevet

Ja vel, jeg bor i skien... er litt redd for å bli "kjent" igjen...men føler meg trygg med deg. Ingen vet at vi snakker om nr.3, har vært så "anti-flere-barn" lenge, fikk mine jenter veldig tett (13mnd. imellom de), men nå er de 5.5 og 6.5, det hadde vært så koselig med en liten apåklatt!

Skrevet

Nå skal jeg se på TV....det er masse om 9/11 ikveld.... lykke til imorgen...kan ikke vi snakkes da? God natt.

Skrevet

Jeg er også litt redd for å bli kjent igjen, men tror det går greit.

Har akkurat sett på 9/11, men nå er det pause og nyheter, før jeg skal se på del 2. Skikkelig fæle saker.

Jeg er sikkert her i morgen, har fri fra jobb, så vi kan snakkes da ! Koselig å prate med deg i hvert fall.

God natt !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...