Gå til innhold

den samvittigheten

Anbefalte innlegg

I går var jeg så dum at jeg ba en vennine på besøk i kveld, noe jeg hadde veldig lyst til. men etter en slitsom dag på jobben måtte jeg servere ho en hvit løgn og si jeg hadde vondt i hodet.. Ho skjønner ikke helt hvordan det er å være gravid.. jeg er den første i venneflokken som er gravid. men det er bare syting og klaging på ho hele tida, i dag var jeg rett og slett ikke i form til det.. trengte tid alene med babyen og egenpleie..

jeg må passe meg så jeg ikke mister de få vennene jeg har..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6247539-den-samvittigheten/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke ha dårli samvittighet førr det da... e bedre å inviter ho på nytt en dag da du e i go form... e mann trøtt og sliten e man ikke godt selskap heller...

Orntlie vænna førsvinn ikke førdet om du avlys et møte i ny å ned...

Kvil dæ og kos dæ i kveld...

Klem

Hei på deg!!! skjønner kjempe godt hvordan du har det..... mange av mine venninner har ikke peil på hvordan det er å væere gravid :-( har ei som har kjærlighetssorg nå, og det er jo kjempe trist.... men først kom ho en dag tidlig i uka, da ble ho sittende i 10 timer , så kom ho en dag etterpå da satt ho i 6-7 timer..... damåtte jeg til slutt si at jeg hadde så mye å gjøre ..... det er kjempe koselig ¨å få besøk men å sitte å høre på "kklaging" i 10 timer er litt vel mye for meg altså ;-)

så får jeg jo selvfølgelig litt dårlig samvittighet da......

Jeg var også den første i venneflokken som fikk barn, og det er fortsatt ikke mange av oss som har fått barn.

Fikk en kommentar da jeg venta nr2 at hu synes det var så dårlig at jeg ikke gidda å bli med dem ut på diverse, og at jeg kun prioriterte familien min.

Da ble jeg skikkelig sint, og sa til henne akkurat hvordan det var, og at hun selv ville finne det ut når hun var gravid. Spesielt med nr2, for da har jeg jo en til i tillegg å ta meg av..

Ikke lett dette..

ja de venninene altså.

når man har fått barn og familie,så er det ikke alltid gidder (energi) til å høre på sytinga.

den dagen jeg fødte,så ringte ei vennine til meg,hun gratulerte meg,men så begynte hun å snakke om privatlivet sitt.

jeg avbrøt henne med det samme,å sa at jeg var sliten å skulle sove,å at vi kunne snakkes en annen dag.

tror hun ble litt fornærmet. men det er ikke mitt problem.

Annonse

Hehe, måtte le da jeg leste innlegget ditt nordkvinne. Å ringe den dagen en venninne har født, for så å skulle lire av seg om personlige problemer, hihi, ikke akkurat dèt en nybakt mor ønsker å høre om. Greit å ha litt sosiale antenner :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...