Anonym bruker Skrevet 8. september 2006 #1 Del Skrevet 8. september 2006 Jeg tro mannfolk er litt sånn som vi, vi annalyserer alt og får det svaret vi ønsker, fordi vi ikke snakker om det med en gang. Så når vi kvinner ønsker oss barn(mannen også selvsagt) så snakker vi om det ofte og tenker på det hele tiden :-) og forventer at mannen også tenker som vi, og stakkar mannfolk om de ikke er like lei seg som oss når vi får TR ;-) Jeg personlig tror mannfolk har en egen tendens, eller medfødt evne til å tenke på en ting om gangen hehe. Og om vi "maser" om baby og baylaging og EL og nå MÅ vi gjøre det ,så mister de lysten. Det har noe med mannens tanke om å ikke mestre. Kansje en ide å ha som mål hele tiden, men mye den uken med EL at vi er bare kosesjuke uten å si noe, uten å ligge med føttene opp etter veggen fordi babyen skal sitte. Elsk fordi det er godt, se mannen bli mere fornøyd og man blir mere fornøyd selv. "du skal gjøre mot andre som du vil andre skal gjøre mot deg" Elsker du blir du elsket, er du glad blir andre glad. Det handler ikke om at det er bare vi kvinner som skal gi NEI, men at man får som gir. Og vi som kan tenke to ting samtidig må være den første til å snu ;-) Jeg vet det er vanskelig etter å ha prøvd veldig lenge å snu hodet sitt, men bedre enn å ødelegge det gode man har og som har gjort at man deler livet sammen og ønsker å sette et barn til verden.....sammen. LYKKE TIL ALLE SAMMEN! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6247439-du-skal-gj%C3%B8re-mot-andre-som-du-vil-andre-skal-gj%C3%B8re-mot-deg/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå