Verbena Skrevet 8. september 2006 #1 Skrevet 8. september 2006 Slittsom situasjon dette her. Bor sammen med en veldig snill mann, men vi er så utrolig forskjellige og jeg merker at hadde det ikke vært for eldste ungen så hadde vi aldri klart oss i mer enn max et par mnd som par. Krangler mye og alt er stortsett bare slittsomt, han husker aldri på å gi meg oppmerksomhet og selv når jeg spør om vi kan gjøre noe sammen så blir vi sittende i hver vår sofa uten å gjøre noen ting. Ikke er jeg 100% sikker på at han er faren til eldste gutten heler, teknisksett må d være han fordi at jeg hadde mensen litt over 1uke før vi møttes første gangen. Men når gutten ble født (nesten 3uker før termin) sa barnepleieren at han ikke var født tidlig heler seint... Nå har vi akkurat flyttet til en annen del av landet og jeg har fått kontakt med gamle venner igjen, blandt annet med han (E) som er far til eldstemann hvis sambo ikke er det. E er en person jeg passer mye bedre sammen med, og jeg merker at jeg har det godt med meg selv når jeg treffer han. I tillegg til alt dette har jeg hatt masse drømmer lenge som ikke passer med alt jeg vet han som nå er samboeren min står for. Hva gjør jeg? Har mistrivdes lenge, å nå føler jeg at jeg lever. Vet at han jeg nå er samboer med ikke vil takle d hvis jeg går fra han, meget eie syk person som mener at han kan ha kontakt med hvem det skal være, men jeg bør ikke ha kontakt med noen fra tiden før jeg traff han... Jeg vil bare være glad og lykkelig. Merker at ungene har det bedre når jeg får luftet meg litt sammen med E. Da er jeg glad og har overskudd. Bør jeg prøve å ordne et forhold jeg har jobbet som bare faen med i 3år uten å få noe tilbake? Bør jeg ta sjangsen å flytte fra en snill mann til en jeg har mere felles med? Eller bør jeg bare la ting flyte å se hva som skjer? Er usikker som faen og vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg! Jeg: 09.04.85 Sambo: 18.10.83 E: 19.07.77
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå