kokosbolle Skrevet 8. september 2006 #1 Skrevet 8. september 2006 http://www.barnimagen.com/content/view/imageingallery/446755 23+4 her. Hvordan ligger jeg an i forhold til dere andre?
mamsen og ML+litenimagen Skrevet 8. september 2006 #2 Skrevet 8. september 2006 kjempefin mage:) jeg er litt større enn deg, er også 23+4. har desverre ikke bilde å vise frem.
kokosbolle Skrevet 8. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 8. september 2006 Tusen takk! Merker at kula kommer, og det er en rar følelse, men er veldig glad for det. Gleder meg til knøttet kommer!
mamsen og ML+litenimagen Skrevet 8. september 2006 #4 Skrevet 8. september 2006 ja ikke sant det er koselig:) gleder meg helt villt jeg også! vet du om du får gutt eller jente? jeg får ei tulle:)
kokosbolle Skrevet 8. september 2006 Forfatter #5 Skrevet 8. september 2006 Får en gutt! Og har skikkelig gutte(gravid)kropp med magen som vokser rett ut og man kan ikke se det bakfra (jeg har faktisk midje enda, hehe). Gleder meg masse, selv om det blir gravemaskiner, bilbaner og fotball, er moro det også da )
kokosbolle Skrevet 8. september 2006 Forfatter #6 Skrevet 8. september 2006 Tusen takk i like måte! Gleder meg til det liksom ikke er NOEN tvil lenger, når den blir så stor at fremmede kan se det og evt. kommentere (ehhm) det uten å måtte være usikker på hvorfor man har mage. Skulle egentlig være rart om folk tror jeg har lagt på meg, i og med at jeg har pinglearmer og -bein, og er tynn i ansiktet. Men folk er vel engstelige for å kommentere feil? Sånn som han i norvegia-reklamen, hehe!
selfangerkjerringa Skrevet 9. september 2006 #7 Skrevet 9. september 2006 Jeg har også hatt typisk gutte(gravid)kropp i to svangerskap - og jeg har verdens søteste lille rosa-jente på 2 1/2 og enda ei lita jente i magen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå