Gå til innhold

Magebilde fra meg, oppe til "sammenligning", hehe, 23+4

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kjempefin mage:)

jeg er litt større enn deg, er også 23+4. har desverre ikke bilde å vise frem.

Skrevet

Tusen takk! Merker at kula kommer, og det er en rar følelse, men er veldig glad for det. Gleder meg til knøttet kommer!

Skrevet

ja ikke sant det er koselig:) gleder meg helt villt jeg også! vet du om du får gutt eller jente? jeg får ei tulle:)

Skrevet

Får en gutt! Og har skikkelig gutte(gravid)kropp med magen som vokser rett ut og man kan ikke se det bakfra (jeg har faktisk midje enda, hehe). Gleder meg masse, selv om det blir gravemaskiner, bilbaner og fotball, er moro det også da :o)

Skrevet

Tusen takk i like måte! Gleder meg til det liksom ikke er NOEN tvil lenger, når den blir så stor at fremmede kan se det og evt. kommentere (ehhm) det uten å måtte være usikker på hvorfor man har mage.

Skulle egentlig være rart om folk tror jeg har lagt på meg, i og med at jeg har pinglearmer og -bein, og er tynn i ansiktet. Men folk er vel engstelige for å kommentere feil? Sånn som han i norvegia-reklamen, hehe!

Skrevet

Jeg har også hatt typisk gutte(gravid)kropp i to svangerskap - og jeg har verdens søteste lille rosa-jente på 2 1/2 og enda ei lita jente i magen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...