Anonym bruker Skrevet 8. september 2006 #1 Del Skrevet 8. september 2006 Noen andre her som er forferdelig trøtte og slitne for tiden? Er i min uke 12 nå, og har vært forferdelig sliten og trøtt i 4 uker minst! Er jo helt grusomt.....kan finne på å lege meg kl 7 på kvelden....men klarer som oftest å drøye den til 9 halv 10. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Konemor83 Skrevet 9. september 2006 #2 Del Skrevet 9. september 2006 Hei. Jeg er i uke 8 og er utrolig sliten å trøtt hele tiden...så du er nok ikke den eneste =) Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amalie 10.08.07 og thea 12.10. Skrevet 9. september 2006 #3 Del Skrevet 9. september 2006 Hei! Jeg er i uke 7 nå. Trøtt hele tiden, akkurat som jeg ikke våkner. Begynner på jobb kl07om morgenen, og jeg våkner ikke sikkelig i løpet av vakten. Er så trøtt så trøtt. Gjesper meg igjennom en hver dag og Ønsker engentilg bare sengen. Men det kommer seg forhåpenligvis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kasia07 Skrevet 9. september 2006 #4 Del Skrevet 9. september 2006 Åja, gjeeeesp. Vanskelig å få gjort noe for tida, det går seeeeint på jobben. Og det store oppussingsprosjektet hjemme har jeg bare måttet legge på is. Greier ikke å få gjort noe, er bare trøtt. Noen som vet når dette pleier å gå over? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mi tesoro *220307* *101109* Skrevet 9. september 2006 #5 Del Skrevet 9. september 2006 Jeg er 11+4 i dag, og har vært uuuutroooolig trøtt siden uke 8 tror jeg. Har til og med sovnet 2 ganger på arbeid! Gleder meg til hver ettermiddag når jeg skal få lov å sove middag et par timer. Gjesper stort sett hele dagen, akkurat nå faktisk! Men håper og tror at det blir bedre snart, og at jeg snart skal få igjen litt energi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå