Reddik Skrevet 8. september 2006 #1 Skrevet 8. september 2006 Jeg er nå 32+5 og i sted fikk jeg noen rare smerter: De var vondere enn kynnere, satt foran på magen. Det kom et tak mens jeg satt i bilen og fire, fem raske etter hverandre på butikken. Det var såpass vondt at jeg måtte ta tak i armen til sambo eller stoppe for å puste litt, holdt pusten når de kom da. Nå er det gått over til stikninger i skjeden og kynneraktivitet....men fremdeles ryggvondt. Er det noen andre som har hatt dette og kan fortelle meg at det er bare er vanlig svangerskapsplager? Eller bør jeg ta en telefon til føden...vil ikke fly ned dørene der heller....og så er det fredag kveld.... Jeg har ikke hatt høyt aktivitetstempo idag, vært en meget rolig dag. Kan noen av dere erfarne gravide fortelle meg at det ikke er noe farlig?
Edelweis Skrevet 8. september 2006 #2 Skrevet 8. september 2006 jeg hadde det slik en kveld for to uker siden! jeg ringte mamma da! hehe.. men jeg la meg på sengen en stund å etter hvert så ga det seg! husk at kynnere kan bli utrolig smertefulle! jeg la meg på siden i fosterstilling, daa ga det seg! men hva det var det vet ikke jeg, men tok det som om det ikke var noe å henge seg opp i=)
Gjest Skrevet 8. september 2006 #3 Skrevet 8. september 2006 Jeg har hatt det samme og fått inntrykk av at det kan ha noe med modning å gjøre. Jeg har til tider veldig vonde kynnere og noen ganger ikke vonde i det hele tatt, men det er nok en del av modningen det der. Og jeg tror ikke det er farlig! Ha en deilig og avslappende fredagskveld! ;-)
Reddik Skrevet 9. september 2006 Forfatter #4 Skrevet 9. september 2006 takk skal dere ha begge to :-) dere reddet kvelden min, jeg ble helt rolig og koste meg og har faktisk sovet utrolig godt i natt :-) jeg er da som dere skjønner førstegangs og det er så mye rart og nytt som skjer hver dag. Og så er man veldig årvåken og kjenner litt ekstra etter hvis noe er litt annerledes enn før... ha en feiende flott lørdag!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå