Gå til innhold

formen er merkelig..Hva skjer`???


Mamma`N

Anbefalte innlegg

er nå 7+2 og fomen er meget merkelig...dette er våres første derfor blir jeg ekstra bekymret over formen...

 

hatt menslignende murringer litt fra og til de siste 2 ukene

i går hadde jeg mer "stikkinger"i sidene(spiste medisterkaker i går kveld)vet ikke om det har noe med formen og gjøre men...

våknet i dag morges og var skikkelig uggen..kvalm og vondt i magen...satte meg på skåla og hang samtidig over vasken mens jeg kjente svetten rant...likbleik i trynet også...

fikk vært på toalettet og følte meg litt bedre etter det..la meg igjen og det vonde forsvant etter litt....

 

men har fortsatt litt "stikkinger"...ikke noe blod på pairet eller lignende..

noen opplevd det samme...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Du er nok i helt normal gravid-form=) Mensmuringer og stikninger i siden (om det var nede på siden) er nok bare livmoren din som vokser. Hadde mye vondt i de første ukene i mitt første svangerskap.

Dette svangerskapet har jeg vært plaget med kvalme og ekstrem mageknip/diaré, holder på å stabilisere seg først nå! Jeg er 11+0.

Alt er nok helt fint med spiren din! Om du skulle begynne å blø bør du derimot kontakte legen.

 

Trøst deg med at det går over=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres i grunnen helt normalt ut... De sier at graviditet ikke er en sykdom, men jaggu føles det slik i starten ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg følte meg skikkelig syk liksom...

min samboer beordrer eg til og puste med magen og holde meg liggende på soffaen:)

huff jeg er jo redd da..har som sagt ikke vært gravid før så jeg vet jo så lite...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt små blødninger, men legen sa at det ikke var noe å bekymre seg for før om det kommer klumpete blod. Sliter med at magen min ikke tåler hva den tålte før. Spiste Chillinøtter i stad, og du kan si det sånn at det angret jeg 10 minutter etterpå. Fikk så vondt i magen og bosatte meg på do i en halv time... Men alt for Nurket :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

velkommen til den gravide verden jenta mi.....er i uke 11 nå, men var sååååååååååååå dårli når jeg var i uke 7-9. uff jeg trudde jeg skulle knekke sammen, var helt jævlig.

 

det går snart over

lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det på samme måte,er straks i 7 uke,svetter og fryser om hverandre. Tror jeg har feber,vondt i kroppen,dårlig i magen.

Hadde det likens med første mann også. Husker at formen ble bedre etter 13 uke. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...