Gå til innhold

Uff! *snufs* Tror jeg har lyst...

Anbefalte innlegg

...å forlate samboeren min... Har ikke lyst fordi jeg elsker han, men han tror jeg er super woman.... Helt sikkert... Det er så mye det ersnakk om og i dag rant det over...

Først så sier han at vi skal vente med baby til jeg hvertfall har gått to år på skole, av 7 år....

Og nå så klarer han å prestere at jeg skal levere gutten vår hos mamman hans som bor på Høybråten på torsdag før jeg skal på skole... Eehh går på skole på Lørenskog... må da frem og tilbake... Skolen starter 0805 og da må jeg opp kl 5 for å klare årekke alt jeg må ha gjort før vi skal av gårde... og da må jeg også regne med trafikk begge veier...

Alt dette i steden for å levere gutten hos min mamma som så å sier nabo med oss... Haaaallllloooooooo!!!!!!!

HVor teit, dustete, egosentrisk går det ann å bli.... Kan da ikke noe for at mora hans bor et lite stykke unna jeg da... og har planer om å flytte enda nærmere byen, eller lettere sagt midt i byn.... Jævla drittsekk.... ikke snakk om å få fri i to jævla dager når det er planleggingsdag i barnehagen, jeg har rett og slett i "råd" til å ta meg fri fra skolen nå, da dette er Voksenopplæring som går over et år og det er my som skal igjennom....

AAAAAAAARRRRRRRRRGGGGGGG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Uff! *snufs*

Beklager nok et sutre innlegg fra meg..igjen... Og unnskyld all den banningen... og at det ble rotete.... Akkurat nå så HATER jeg han....

jæ$#%&$$%$#%%& GUBBE!!!!

Unnskyld... Er bare såååå lei av å gjøre alt... Ellers så er han veldig grei og snill, men veldig enebarn av seg....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6246843-uff-snufs-tror-jeg-har-lyst/
Del på andre sider

Fortsetter under...

sånn ja,pust ut....

det hørtes jo ikke så bra ut da.

har dere vært sammen lenge?

jeg skjønner at det kan bli vanskelig når man ikke har de

samme planene.

har ikke så mange gode råd å komme med, sender bare en stor

klem..........

Vi har vært sammen i 6 år... Har en sønn sammen også... Han blir 3 i oktober... Å, lille skatten min... Vil jo ikke gjøre noe galt.... Men orker ikke å keve sånn lenger*snufs*

De har nå begynt å få bedre "kontakt" mellom seg... Gulle er mammagutt=o) *snufs*

Og den klemmen var god=o)

Off Og Off....

off....det er så trist når man har det sånn.

har ei venninne som har det litt på samme måte som deg.

vet ikke hva jeg skal si for å trøste,må bare høre på det

hun sier.

det viktigste er hvertfall å være 100% sikker før man gjør noe.

er du fra lørenskog forresten?

Annonse

Jepp, vet du bor på lørenskog=o) Har fortalt meg før=o) hehehe... Kitt bedre humør nå... Kommer og går...

Er ikke du sykepleier òg???

Har vært innom tanken flere ganger og har tilogmed sagt til han jeg har tenkt på det å flytte fra han... Hans reaksjon på det var... vel....selvsagt overraskende, men han ville ikke høre om sånt tull.... Han sa han elsket meg og ville ikke at vi skulle gå i fra hverandre så det sier seg selv det....

Men det ordner seg men tror jeg ikke vil ha det sånn som vi har det nå, det orker jeg bare ikke, både fysisk og psykisk...

Blir så sliten av det...

Skal ta det opp med han etterpå, etter at gullet mitt har lagt seg...

er ikke sykepleier,men snakket om å begynne på sykepleien.

går medisin grunnfag nå og tenker å bli jordmor etterhvert.

skulle ikke du også det?

kanskje vi treffes på hiak da...:-)

du får ta en ordentlig prat med han, så får vi håpe

dere kommer til enighet.

du får si at kroppen din er best egnet til å føre NÅ, og ikke om 2-3 år...

Ja, det stemmer... Nå husker jeg=o)

Du kom ikke inn i år, var det ikke sånn?? Trist.. Men fint for meg for da sees vi jo kanskje neste år på hiak=o)

Har selv tenkt å bli jordmor=o) Hehehe...

Er ikke du like gammel som meg også?? 23-24 år??

Det var "nyforsøk" som var sykepleier... Har du hørt noe fra henne da?

Har ikke sett henne siden sommerferien...

Håper det, at vi får snakket ut... Er så følsom nå, skal ha mensen nå, men har ikke dukket opp ennå. Er nok rundt hjørnet...

Har sett innlegget ditt, han kommer nok til å snu skal du se, man blir jo sliten etter så mange pp....

Bare se ikveld og i morra blir det noe på deg=o)

Bare sett deg over han å si at du har lyst på sex NÅÅÅÅÅ!!! =o)

hehe....pul meg nå!!

jeg er 23 ja.

har heller ikke sett noe til "nyforsøk".

hun har sikkert tatt seg en pause.

vi får ordne opp med gubbene våre,så blir det mager på oss snart.

håper virkelig han også vil ha en til snart da!

bare å mase...det gjorde jeg...hihi

(du må komme på treff da,så kan vi snakkes der)

Ja det har jeg lyst til, men er jo sååå sjenert da=o)

Har veldig lyst på mage nå ja, men vi har sankket litt om å vente... Bedre økonomi og bedre plass osvosv... Mannfolk tenker for mye enkelte ganger=o)

Mannen din vil nok skal du se... hehehe.. Kan møte han i døra naken å si pul meg... NÅ! hehehe... Hvem vil motstå sånt=o)

"Nyforsøk" har sikkert tatt seg en pause ja, vi får Etterlyse henne snart, hvis hun ikke dukker opp om ikke for veldig lenge...

Nei må gå å legge knotten...

Når er neste treff, tror kanskje jeg kan få med en venninne på møtet... Hun mistet i MA og tror kanksje hun ville ha satt pris på litt støtt fra noen som vet litt mer enn meg... Visste ikke helt hva jeg skulle si for noe når hun fortalte det til meg, Følte meg slem rett og slett...

Neste treff er???

tror ikke det er satt noen dato,men blir vel neste

uke eller uken etter det.

etter at gubben min fikk fordøyd tanken på baby i huset har

han blitt super gira,så problemet ligger ikke der.

det hadde jeg jo faktisk skjønnt.

kanskje jeg skal gjemme bilnøklene hans, og si at han ikke

får de før han har gjort jobben sin....?

han må jo på jobb i morgen,så da har han ikke noe valg...hehe.

her bruker man alle midler...nei,håper jeg slipper det!

så gira er jeg ikke.

lykke til med praten da!du får gi meg referat!!

Annonse

Hallooo!!

Jeg er her:o)

Har ikke vært så aktiv siste tiden, skulle se om det hjalp å holde seg unna barnimagen sidene:o)

Synd at du strever så med mannen din babycakes, håper det ordner seg for dere snart!

Jeg går igjen rundt i uvissheten om dagen. Har det endelig klaffet...hm...

Vi dro jo på spahotell den helgen jeg hadde eggløsning og sto på som bare det...hehe

Mensen skulle jeg hadt fredag 8 september.- 2 DAGER SIDEN!!!

Og enda ikke fått den!!

Phuuu jeg er super stressa!! Og har selvsagt brukt alle testene jeg hadde tidligere i mnd...

SÅ nå må jeg bare smøre meg med tålmod og vente til apoteket åpner i morgen.

I tillegg flyr jeg på do i eningen for å sjekke at det er hvitt og rent i trusa...hihi sorry detaljer. Men tante rød kan bare holde seg borte!!

Kommer med resultater som forhåpentligvis er positive i morgen!!!

Klemmer fra ei som virkelig håper og lever i trua om dagen!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...