Gjest Skrevet 8. september 2006 #1 Del Skrevet 8. september 2006 Tør rett og slett ikke å ta sit ups jeg, er så redd spiren skal " løsne ". Er dette feil? Er det 100 % trygt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silje og Vaniljebollene Skrevet 8. september 2006 #2 Del Skrevet 8. september 2006 Man bør ikke ta sit-ups fordi man bør helst unngå å trene magemusklene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 8. september 2006 #3 Del Skrevet 8. september 2006 Men er det før uke 12 også? Jeg er jo bare 7 uker på vei, men men tør uansett ikke da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~hope~ i 7.himmel Skrevet 8. september 2006 #4 Del Skrevet 8. september 2006 i treningsboka for gravide,står det at man kan trene de rette magemusklene helt til uke 4,men ikke ta i slik at du holder pusten flere sekunder.rette musklene trener du ved å ta sit ups rett opp og ikke på skrå om du sjønner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M@mm@nmin <3 <3 <3 Skrevet 10. september 2006 #5 Del Skrevet 10. september 2006 Jeg trente både styrke(med "magetrening"), ballspill og aerobic sist jeg var gravid...... Og hørte ingenting om at man ikke skulle det.... Og spiren holdt seg rolig til temin.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nr-2-i-magen Skrevet 10. september 2006 #6 Del Skrevet 10. september 2006 Ok å ta situps helt frem til fjerde mnd. altså til de rette magemusklene begynner å "dele" seg. Da må en holde seg til å trene de skrå magemusklene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snartmammapåny Skrevet 10. september 2006 #7 Del Skrevet 10. september 2006 i mine bøker står det og at sit ups er ok til 4 mnd. så bare tren i vei;) Spiren løsner ikke av sit ups iallefall;) Etterhvert som magemusklene delser seg så vil det ikke være så lett å få tatt en situps slik jeg har forstått, så da vil de nok sette en stopper for seg selv;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå