Gå til innhold

Mirakelet har skjedd :Þ !!!

Anbefalte innlegg

JEG ER GRAVID!!! etter ett år med behandlinger skulle det endelig lykkes, jeg både ler og gråter..... Hjemmetesten imorres var postitv, men jeg turte ikke slippe jubelen løs før svaret fra blodprøven kom og den var positiv og med over 400 i hcg nivå trenger jeg ikke fler blodprøver. skal inn til ultralyd om to uker så da får vi se om jeg blir tvilling mamma !!! Inntill da skal vi prøve å holde tett for familien - spørs om vi klarer det..... hadde bare vært så gøy å kunne fortelle med en gang om det er en eller to.

Så den positive trenden som så smått har begynn er i full gang, det lover bra for alle dere som ruger nå tvi tvi!!! og masse babystøv til dere ******************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************

Lykke klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6246632-mirakelet-har-skjedd-%C3%BE/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å så deilig...

GRATULERER MASSE TIL DERE !!!

Jeg ble tvilling tante i vinter, og det er veldig herlig! Men uansett...lykke til videre på denne lykkelige ferden.

Gråt faktisk litt når jeg leste innlegget ditt :-) av glede... Skal ikke mye til i disse rugetider, og nyheter som dette er flott...

Igjen; Gratulerer...

Mange klemmer fra

Jøsses, detter er jo suuuuuuuuuupert!!!!!!!!!!!!

GRATULERER SÅ MASSE!!!

Ja der ser du, blir to viltre islendingar som eg sa:) Hehe..

Så godt å se at trenden har snudd her inne, og måtte den vare leeeeeenge!!!

Ruger som bare det på gullene mine:)

Skal teste til uka!

Lykke til med svangerskapet!

Klem fra fastlandet,

Annonse

Så fantastisk sailor:o)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gratulerer så mye, fikk helt klump i halsen av ditt lykkelige innlegg!

Hi hi, skjønner at det blir vanskelig å holde tett. Tenk om det blir tvillinger også, hcg var vel ganske høy:o).

Lykke, lykke til i tiden fremover og takk for babystøvet.............

Klem

Annonse

Saa koselig aa höre fra dere. og takk for alle gratulasjonene. jeg gaar rundt i lykkerus -selvfölgelig.

er hos svigers paa en gammel maskin saa dere hörer nok ikke mer fra meg för paa mandag. jeg haaper inderlig dere andre kommer etter :-) forövrig gleder jeg meg over alle symptomer, ikke saa mange enda (kanskje heldigvis heh he) men jeg er veldig ömfintlig aa blir fort kvalm.... tar det dog gjerne med paa kjöpet. enn saa lenge :-D

klem

Ååååå, så hyggelig....

Gratulerer så masse med pos. test!!!!!! :-)

Har tenkt så masse på deg.

Vi fikk jo satt inn egg nesten samtidig.

Det gikk ikke bra for meg denne gangen, men det er supert å høre at det klaffet for noen i ruge klubben vår ;-)

Kos deg masse med spiren(e).... oi, tenk hvis det er tvillinger da? Det hadde jo vært fantastisk.... Hold oss oppdatert da ;-)

Klem

Så flott Sailor!!

Det er en stund siden jeg har lagt spor fra meg her inne, men jeg husker deg godt fra "Slitere" med ditt forrige nick.

Selv er jeg gravid 14+1 etter 3 aborter, så nå håper jeg at lykken endelig smiler til meg også.

Godklem fra

tidl. Sabina

Åååååå guuuuuuuuud så heldig du er!

GRATULERE!

Hcg på 400 må jo bare bety tvillinger, eller hva? Tenk at det endelig klaffet for dere, det gir håpe til oss andre også. Lykke til på UL, du må love å holde oss oppdatert:-)

Mange glade klemmer fra

Gratulerer så mye med den gryende graviditeten! :-) Det var gode nyheter for alle oss her som prøver!

PS: Jeg hadde HCG verdi på over 500 på dag 14 når jeg tok blodprøven, men det var kun en spire i magen min. Så det ikke sikkert du venter tvillinger av den grunn. ;-) Lykke til uansett!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...