Gå til innhold

November damer hvordan har dere det ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så gøy med en egen novembertråd! Det nærmer seg, det nærmer seg :-) Jeg har termin 2. november...jordmor mener jenta kan komme litt før, noe som hadde vært knall! Men hun er så liten, godt under gjennomsnittet slik at hun må gjerne legge på seg 1,5-2 kg til iløpet av 6-8 uker... :-)

Har det fint jeg :-) sykemeldt, går hjemme og dingler og ruger, veldig godt. har ikke vært så bra da, hyperemesis og et kranglete bekken, men jeg klager ikke! Premien er så absolutt verdt det!

Ha en feiende flott lørdag november-damer!!

klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei alle sammen! Slenger meg på denne jeg, for jeg har jo en liten novembergutt i magen!

Har termin 12. nov, og formen er grei den. Stortrives med voksende mage =)

Men det skal jo sies at det er en del "plager". Halsbrann til tider, bekkenløsning/ryggvondt som kommer og går litt annenhver dag omtrent. Kynnere i ett sett, aldri vonde, men de kommer da jammen ofte noen dager! Og en stikkende, ekkel følelse når han hopper som verst på mammas blære. Kjempe digg... øh! Og den gode nattesøvnen er ikke som den engang var, flyr på diddeli og tisser i ett sett! Men hva gjør man ikke for det vesle nurket der inne?

Har jobba 60% fram til nå, og gått ned til 40% denne uka. Det gjør godt!

Lykke til videre jenter, vi har ikke veldig lenge igjen nå! Herlig tanke!

Skrevet

Hei hei!

Slenger meg også på denne tråden.. Har termin 07.11.06..

Venter ei jente (mest sannsymlig), gleder meg veldig til å møte henne.

Den siste uka har jeg fått bekkenløsning, som kommer og går litt hver dag. Og så har jeg begynt å få endel kynnere. Særlig når jeg står opp av senga... Heldigvis er de ikke vonde.

Ellers begynner alt å bli veldig tungt, merker at jeg blir fort trøtt og sliten igrunn..

Jeg jobber 50% og er 50% sykemeldt.. Det fungerer veldig bra. Klamrer meg til å kunne jobbe litt så lenge jeg kan.

Og så må jeg nevne nattesøvnen... Den er ikke av beste kvalitet om dagen... Jenta er veldig aktiv når jeg skal legge meg, og når hun har roet seg litt ned, sliter jeg med å finne en god sovestilling.

Men alt er verdt det :)

Må bare si at jeg synes det er flott/ nyttig å lese om hvordan dere andre som skal ha barn sånn ca samtidig som meg har det!! Det er ikke lenge igjen for oss heller nå :)

Klem fra

Skrevet

Må nesten slenge meg på jeg også da...;) Termin 17.nov....Ti uker igjen...det er helt utrolig... Jobber ca 60% ...men siden jeg står og går og løfter hele dagene...(og er operert i ryggen-avstivet med to jernstenger...;) Så blir det nok max tre uker til på meg nå! Merker det begynner å holde ;) Har "mistet" kynnerene mine...Hadde mye fra ca uke 17....å utåver...men fra uke 24-25 har det vært labert..Kun ved orgasme faktisk....

Lucas er VELDIG aktiv..buler ut både hær og der...Blir litt mye til tider...;P Men får bare være glad for att han beveger seg..=) Ellers er jeg litt uggen(kvalm),trett,litt vondter i korsrygg,litt stive muskler i ryggen....... osv... MEN når folk spør hvordan det går klager jeg på inegn måte... Mange har det SÅÅ mye verre enn meg! Så dette skal jeg jammen takle;) Vi er snart "i mål" nå jenter! tenk på det!!!=)

Skrevet

Hei idefex:)

Jeg har termin 4 november. Formen er topp, nesten, jeg sliter med verk i føtter på natten. Men bortsett fra det så jobber jeg, trener og står i. Holder for tiden på med å flytte så ting er litt hektisk, er kun 8 uker til termin.. Men sånn er det :) Håper det ikke blir septemberbarn på deg! Lykke til videre i svangerskapet!

Skrevet

Jeg liker å være gravid jeg. Koser meg med sparkene i magen og nyter å se at magen vokser. Enda da, jeg blir nok lei etterhvert.

Har ekkel bekkenløsning, og skal til legen i morgen. Helt ærlig håper jeg på litt sykemelding. Tøft på jobb til tider, spesielt når vi er underbemannet. Så vi får se.

ellers gleder jeg meg til å få vogna i hus, bare tre uker igjen:) Så over klærne nå, og begynner å ha det meste av det. Men ellers er det en del store ting som fortsatt mangler. Har termin 29/11, så jeg tenkte å ha det meste av julegaver i hus til den tid ogå:)

Håper dere som har begynt å kjenne at ting nærmer seg, klarer å klipe igjen en stund til. I allefall til september er over:)

Lykke til alle sammen!!!

Klem fra

Skrevet

Hei!

Termin 8.nov her..

Enkelte dager er formen helt super, andre dager så går jeg som ei gammel dame!

Bekkenløsning er ei styggedom, og når jeg i tillegg har fått LRS (lårene rett i skoene...!) så er det ikke alltid like greit:)

Men jeg storkoser meg som gravid, godt å ha en mann som gleder seg minst like mye og som er en fantastisk støtte. (både til å ha på sko, og til å dytte meg opp trapper..)

Ja..dette var litt om min opplevelse så langt..:9

Idefix; krysser fingrene for at den lille holder seg der inne i minst fire uker til********!

Skrevet

Føler meg i fin form. Har termin 1 november, men har fått påvist nedsatt glucosetoleranse og det liker jeg dårlig.. Bare det går over etter sv.skiapet og at jeg slipper å føde en kjempebaby så er jeg fornøyd. Var på ulyd tirsdag og nurket var da 1900g, ganske normalt til å være 32+1 det, men bekymringene kommer selvsagt. Er fortsatt i full jobb og trives med det. Merker tyngden og press nedover men det skulle vel bare mangle..

Lykke til videre novembermammaer:)

Skrevet

Hei! Jeg har også termin 12. november. Er stille og rolig her, så jenta mi vil nok ikke ut enda, men livat er hun iallefall ;) Sparker halve natta så jeg sover helt elendig og beina er hovne som bare det.. Lykke til med keisersnittet :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...