Gå til innhold

Flere som holder på hemmeligheten?

Anbefalte innlegg

Jeg har nå heldigvis ikke så lenge igjen å holde på nyheten. I dag er jeg 10+4 så jeg skal klare å holde meg til neste helg! ( da er det ut uke 12)

Det er to venniner av meg som vet det, men de holder tett! Føler at de på jobben kanskje begynner å få en misstanke da vi jobber ganske tett sammen. Men har jo ikke lyst til å si noe på jobben, før familien får vite det.

Flere som har klart å holde det for seg selv?

Fortsetter under...

så flink du er da. jeg hadde planer om å ikke si noe før de 12 ukene, men det ble veldig vanskelig ettersom jeg har vært sykemeldt i flere uker, og bare ligger på sofaen og spyr, litt vanskelig å finne på unnskyldinger hele tiden, blir til at jeg unngår folk litt. skal bli deilig å kommer seg over første trinnsemester. c:

Det er kun samboern og jeg som vet. Har ikke tenkt å si noe enda, tilfelle det skulle skje noe.. Har vært igjennom det før, og det var ikke morsomt! Vi får se hvor lenge jeg klarer å holde på hemmeligheten...:)

Har term 28apr, så jeg har noen uker igjen av 1.trim.

Jeg klarte ikke å holde på det i det hele tatt. Jeg fortalte det til familien og venner med en gang jeg fikk se de to strekene. Grunnen til dette er at jeg er ganske åpen, jeg tenker at det er godt å vite at familien osv vet hva som skjer med meg og plutselig den store forskjellen som kommer sammen med graviditeten.

Er 10 veker i morga, skal på ultralyd på mandag og er alt bra der skal vi fortelle det til jenta og guten vår om ikkje så lenge slik at dei kan fortelle det til besteforeldra. Spørs kor lenge vi klare å holde på hemmelegheita ;o)

Annonse

5 venninner og 2 søstre vet det,og vi er alt fra 6-11 uker på vei (usikkert).. Svigermor spurte her en dag,men jeg sa at jeg er ikke gravid. Vil ikke at hun skal vite det enda,ho er så masete. mamma oppdager det nok snart,ho bruker å se sånt tidlig- og gjetter riktig termin til og med...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...