Anonym bruker Skrevet 8. september 2006 #1 Skrevet 8. september 2006 er det ingen som vet noe om dette?? jeg målet el og denne mnd målte jeg el dag 26 i min normalt 28 dagers syklus. nå er jeg på dag 30 men ingen tegn til tr.. noen som vet hva som skjer....? jeg kan jo ikke være gravid? eller??
melkekua™ Skrevet 8. september 2006 #2 Skrevet 8. september 2006 Du kan være gravid ) Eller så er el forskyvet....jeg tror nok mest det første ;o) Testet du etter el tidligere i syklusen? Og fikk du pos.utslag da? Når pleier du å ha el til vanlig? Ta en CB så finner du det ut ;o) Lykke til med testing!
Anonym bruker Skrevet 8. september 2006 #3 Skrevet 8. september 2006 ble nettopp spådd at jeg var det... iik =) har ikke testet tenkte jeg skulle holde meg til over helga hvertfall... =) har ikke testet el tidligere i denne syklusen.. pleier å ha el dag 15-16. temper og alt har egentlig vært stabilt på 36.3 unntatt dag 26 da var den 35,8 og så steg den til 36,3 igjen og i dag 36,5 akkurat som om jeg var midt i en vanlig syklus.... hmm merkelig håper jo at jeg er gravid selv om det er litt skummelt =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå