Anonym bruker Skrevet 8. september 2006 #1 Skrevet 8. september 2006 Tusen takk for at du svarte på spørsmålet mitt lenger ned! Ja, jeg hadde litt slim tirsdag og masse slim onsdag! Fredag var jeg mest øm i magen! Vet du om man kan ha mer slim FØR EL enn på selve EL dagen?
melkekua™ Skrevet 8. september 2006 #2 Skrevet 8. september 2006 Bare hyggelig det ;o) Tror nok det er individuelt, men slimet kommer ett par dager før el og el.dagen. Tror det kan variere i mengde og strekkbarhet under hele el ) Når el er ferdig kommer det ikke mere slim. Sjekk ut denne siden: www.pernille.info Lykke til med testing når den tid kommer ) Blir vel slutten av neste uke det vil jeg tro ;o)
Anonym bruker Skrevet 8. september 2006 #3 Skrevet 8. september 2006 Hei igjen! Jeg hadde negativ EL test tirdag og onsdag! Positiv test torsdag morgen og kveld + fredagsmorgen! Negativ test ved 16.00 tida fredagseftan! Hele fredagen øm i underlivet! Livmortappen var åpen fra tirsdag og begynte å lukke seg litt fredagskvelden, lørdag /søndag var den lukket!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå