Gå til innhold

Dere nygravide ((-:

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har IKM dag, har fortsatt ikke sett noe til tanta og holder på å dø av spenning her.

Men det er en ting jeg lurer på, jeg har hatt veldig mye utflod i det siste. Den lukter ingenting og er nesten helt blank. Det faktisk så mye at jeg må sjekke hele tiden om jeg har fått mensen..

Har dere det sånn, er dette ett vanlig symptom. Jeg får ikke tatt testen før i morgen....uæææ jeg blir gal. Har vært kvalm i bølger i hele dag, og puppene mine stikker. Uff det er sikkert bare innbilling hele greia..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde det slik denne gangen. Var "kliss våt" før ikm, og det "skal" man egentlig ikke være..man skal jo være tørr da...

Og man vet jo at økt utflod kan være et tegn. MEN like jævlig dukket denne tanta opp, så hos meg var det ikke tegn. Vet at det er flere som har opplevd dette....

Men test da vel? Man kan jo aldri vite!

Lykke til :-)

Skrevet

Hei!

Vet akkurat hvordan du har det!! Jeg går også rundt med følelsen av at mensen er på veg, men har ikke sett noe til den. Jeg venter på forvarsel som jeg pleier å få 3-4 dager før IKM og det burde ha kommet i går eller dagen før... Jeg har også stikkninger og er litt øm i puppene. I går hadde jeg to kvalmebyer, men da jeg dristet meg til å ta test i morrges, var den negativ. Går rundt og håper på at jeg tok testen for tidlig.....

Forrige måned følte jeg at jeg hadde alle symptomer og mye sterkere enn nå, og da var det "falsk alarm". Denne gangen tør jeg ikke håpe for mye....

Håper det klaffer for både deg og meg =) Da får vi termin nesten samtidig=)

Skrevet

Huff ja, jeg får ikke testet før i morgen, må kjøpe en test først (litt seint nå)

Hadde ikke tenkt til å stresse så denne gangen, men det klarer jeg selvfølgelig ikke å la vær.

Jeg er også veldig trøtt, men det kan man jo være ellers også.. Vi er bedt på fest i morgen å jeg vil gjerne teste før det, for er jeg ikke gravid må jeg nok drikke fra meg noen sorger (-;

Nei vi får håpe det klaffer nå ja..(=

Skrevet

Hei, jeg testet positivt i ettermiddag:-)

Har ikke hatt spes mye utflod egentlig, ikke noe blankt, men det tror jeg varierer veldig.

Lykke til i morgen!!

Håper vi ses på 1. trim

Skrevet

hei..jeg har hatt litt utflod egentlig...er ikke vandt til det...jeg har ikm i morra ca... jeg har brukt didtal og den kan brukes tre dager før ikm..hvertfall...JEG KRYSSER FINGRENE FOR DEG!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...