Gå til innhold

Testene stemte ikke på meg=)

Christine¤Sebastian¤

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har endelig funnet ut kjønnet på mitt mirakel på 3D UL, det blir en pen prins=) er sååå stolt!!

Det jeg ville si er at jeg har tatt alle tester,sett kjerringråd og kinesisk kart,og alt sa at jeg skulle få jente. Men det ble en gutt,jeg så tydelig penisen=)

Bare sånn at man ikke stoler for mye på disse tingene;-) Selv om det sikkert stemmer på noen da! Jeg er jo overtroisk så trodde egentlig litt for mye på det meste,selv om magefølelsen min sa gutt! (Skal inrømme at jeg ønsket meg mest en gutt også da)

Kos og klem

Fortsetter under...

Hei! har lyst på en gutt denne gangen. Har jente fra før (2 1/2 år). Skal begynne å prøve nå i sept. men det kinesiske kartet viser at jeg vil få en jente...hvis barnet blir født etter jeg har blitt 25. (blir 25 den 16.juni) så jeg tror nok jeg føder etter det, hvis jeg blir gravid nå. Blir kos å få en jente til da. sikkert mest gøy for jenta vår å få lille søster..men hadde vært gøy å fått en av hvert kjønn. Skal prøve å ikke stole så mye på disse testene jeg da.. :) det er ikke sikkert at det går på første forsøk heller. Men HÅPER!! Lykke til med svangerskapet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...