Alba44 Skrevet 9. september 2006 Forfatter #26 Del Skrevet 9. september 2006 Siss75 - 4 pp Jeg skulle så inderlig ønske at jeg kunne skåne alle fra å miste, men dessverre så er det mange som sørger over sine små engler... Det var mitt livs verste mareritt..så mange ultralyder for å lete etter hjertet...ventetiden, sjokket og sorgen i etterkant..fikk se vår lille 3 ganger...så perfekt med hode,armer og bein... Går over i 7.pp`n nå. Hvor lenge har dere prøvd? Vi har ikke satt datoen ennå, men skal gjøre det snart. Og blir det med stor mage, så er ingenting bedre enn det ) Et lite gull som får være med når mamma og pappa gifter seg :-D Hehe....Er dere gift? HÅPER du kan komme med supergode nyheter snart! Ønsker deg masse lykke til!! Sov godt! Klem, Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6246121-jeg-skj%C3%B8nner-ikke-dette-jegsnufser/page/2/#findComment-6262011 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siss75 Skrevet 10. september 2006 #27 Del Skrevet 10. september 2006 Det høres helt forferdelig ut, det du beskriver.. Grusomt å få ønskedrømmen sin så brutalt knust. Huff, jeg grøsser. Jeg har desverre ikke gode nyheter denne pp'n heller, og beveger meg nå inn i min 5, pp. Tr kom med et brak i natt. ( Men, men, det er koselig å dele ventetida med de mange koselige jentene som er her inne på Bim! Jeg og snuppen min er ikke gift, vi har vært kjærester i snart 2 år, og samboere i 1. Vi snakker om at vi skal gifte oss en vakker dag, men det er så dyrt at det ligger ikke i korta enda! ) Det blir sikkert kjempegøy for dere å planlegge framover nå! Det misunner jeg deg, altså! ) Håper alt blir så perfekt dere ønsker, og gjerne med gull under brudekjolen også! ;o) Så at du har testa negativt i dag også, Alba.. Vi får klamre oss til det håpet som jo fortsatt er der, så lenge det ikke fins noen tr! Krysser fortsatt fingrene, og ønsker deg det aller beste. Vi snakkes, god natt! Klem, Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6246121-jeg-skj%C3%B8nner-ikke-dette-jegsnufser/page/2/#findComment-6273154 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå