Gå til innhold

Hva skal dere ha til middag\helgemat\godis i kveld?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har hatt det veldig travelt de siste dagene så her har det bare gått på druer og epler i 2 dager!! Nå har jeg hatt en like stressende dag i dag med mye jobbing og møter at jeg har faktisk bare har spist et eple!! Men nå skal jeg snart på jobb igjen og tenkte at nå må jeg jo spise noe...men jeg må jo bimme, så da har jeg ved siden av meg her sjokolade og karamell te!! Deilig :-)

Håper at jeg gidder å kjøpe noe på vei til jobb, jeg er så lat noen ganger, eller prioriterer feil, er det vel kanskje... hehe

Men det hørtes godt ut med pizza da :-)

Taco taco taco...hehe.....vi er barnefri denne helgen så da skal vi kose oss masse....prøve å kose oss i alle fall...gubben er ikke så ivrig i sengen om dagen..og jeg som er i eltider....huff huff....jaja....får trøste oss med noe god mat da i alle fall ;o)

Annonse

Vi (gubben) har drevet og pusset opp rom (lagt trekkerør til ny elektrisitet, og forskjellig annet) så han ble plutselig dritsulten nå, selv om jeg lagde (hjemmelagede) kjøttkaker til middag i dag (jeg forventer jubel nå, for jeg er sånn 5-minuttersmiddags-menneske, hehe). Så da blir det pizza, og kanskje litt godis etterpå? Aner ikke hva han handlet da han var ute, kom nettopp hjem :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...