Gjest Skrevet 8. september 2006 #1 Skrevet 8. september 2006 Nå har jeg hatt hormonspiral i tre måneder. Jeg har hatt to veldig tette fødsler, og tenkte at nå var det på tide å finne det sikreste alternativet på prevensjonsmarkedet, sånn at kroppen kunne få en velfortjent pause fra graviditeter. MEN! Så kommer disse helsikes bivirkningene, og jeg har det akkurat like ille som de første tre månedene i begge svangerskapene. Skikkelig kvalm, helt sinnsykt trøtt HELE tiden, fungerer ikke i hverdagen. Blir super-bilsyk, appetitten er ekstrem, er skikkelig humørsyk, griner av teite reklamer på tv, vondt i brystene, og faktisk har bekkenløsningen klart å vende tilbake, sammen med veldig mye vondt i ryggen. Det siste er jo litt merkelig, i og med at det ikke står noe om det blant bivirkningene. Jeg er i alle fall ikke gravid, men hvor lenge kan jeg forvente at disse bivirkningene varer? P-pillen har sviktet meg to ganger ( glad for det, ellers hadde jeg ikke hatt mine nydelige, små, og mannen min kommer helt sikkert aldri til å få innvilget noen sterilisering, siden han bare er 26.Og jeg vil virkelig ikke bli gravid flere ganger. Men jeg vil ikke gjennomleve "første trimester" i all evighet, heller. Søren, ikke godt å vite hva jeg skal gjøre. Erfaringer???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå