Gå til innhold

Jeg har blitt forkjølet!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og det er bare 15 dager til termin. Er pottetett i hodet og sår i halsen. Snørret renner og jeg syns egentlig litt synd i meg selv...

Blir ikke noe særlig å gå i fødsel slik... Håper forkjølelsen gir seg.

Kanskje jeg skal ta meg et par hvitløksfedd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Misunner deg ikke å bli forkjølet nå. Nå har du lov ti å synes synd på deg selv.

Hvitløk og en dose c-vitamin. Det er jo i tillegg godt:) God bedring.

Skrevet

Da jeg fødte sist, hadde jeg bronkitt og fikk antibiotika. Merket ikke en døyt til det under fødselen, helt sant. Hørt flere si dette, at forkjølese o.l ikke spiller noen rolle. Merker det ikke.

Skrevet

Er i samme situasjon som deg hovedinnlegger. Er så forkjølet at jeg nesten ikke klarer å trekke pusten. Fikk tak i nesrspray, så det hjelper et par timer rett etter jeg har sprayet meg. Men skal jo bare tas 3 ganger i døgnet...

12 dager til termin, men trodde jeg skulle føde før tiden da mi første kom 1 mnd før termin. Så har venta en stund... Nå vet jeg ikke helt hva jeg håper på. Vil bli ferdig, men er litt skeptisk til om jeg klarer å gjennomføre en fødsel.

Godt å høre at du med bronkitt kom deg fint gjennom fødselen.

Skrevet

Er og super tett og 19 dager til termin... Synes vi kan sutre litt nå! Akkurat som ikke kroppen har nok å ta seg av nå! Kan man forresten ta vanlig nese sray, noen som vet? Har veldig lyst så jeg hvertfall får sove i natt.. Ellers i tillegg til elefant størrelse, føler jeg meg HOT med tomat rød nese!! Buhu!!

God bedring til dere!!

Skrevet

Skal finne frem hvitløk, honning og så ta meg en skikkelig steam i dusjen. DET har hjulpet før. Og er jeg heldig så kan det jo hende det hjelper på andre ting også...

Hovedinnlegger

Skrevet

Samme her. Enormt mange som er syke nå. Først omgangssyke med feber i forrige uke og nå forkjølelse med feber.Flott oppladning, i tillegg til alt som skal ordnes hjemme. Men er sikkert riktig som det sies her at en ikke merker noe til det. Egentlig mest redd for å være pumpet for krefter før det begynner. Får vel prøve å roe ned med noen av forberedelsene så en kommer seg tidsnok

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...