Gjest Skrevet 8. september 2006 #1 Del Skrevet 8. september 2006 Jeg spiste veldig sunt før, men nå vil jeg ikke ha noe av den maten. Så jeg er blitt mer usunn :-(. Orker jo ikke grønnskaker, men mat jeg ikke spiste før som altså er junk food vil jeg ha, huff huff. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2 herlige gutter og 1 mann=) Skrevet 8. september 2006 #2 Del Skrevet 8. september 2006 sånn det er for mange det =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stirra ner 32+5 Skrevet 8. september 2006 #3 Del Skrevet 8. september 2006 Jeg har faktisk blitt sunnere. Synes det meste av mat smaker altfor salt, ihvertfall hvis det er for mektig. Så det blir mye salat, kylling osv. Savner junkfood! He he. Og frukt spiser jeg mengder av hver dag. Og drikker masse vann. Synes jeg er tørst konstant, så begge deler hjelper. Men popcorn er min store last for tiden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silje og Vaniljebollene Skrevet 8. september 2006 #4 Del Skrevet 8. september 2006 Mye det samme... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elise29 Skrevet 8. september 2006 #5 Del Skrevet 8. september 2006 Huff, jeg er så godtesyk for tiden... spiser en del snop, men spiser også mye grønnsaker og grovt brød. Prøver å være så sunn som mulig utenom at jeg spiser snop. Har dilla på O'boy-melk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 8. september 2006 #6 Del Skrevet 8. september 2006 Det er jo bra! Det er jo nå man burde spise sundt, huff huff . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå