L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 8. september 2006 #1 Skrevet 8. september 2006 lurer på hva du ser på meg og sambo med barn, fremtid og bryllup=) kommer spiren til å klore seg fast denne gangen? Jeg: 160387 Han: 310883 TUSEN TAKK;)
Elastica Skrevet 8. september 2006 #2 Skrevet 8. september 2006 Heisann:-) Jeg får opp graviditet på deg rett rundt hjørnet , så dersom det ikke klaffer no så sitter den gjerne på neste pp. Jeg får opp at du gifter deg, men det ser ut som om det ligger litt frem i tid... Lykke til!!
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 8. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 8. september 2006 tusen takk for svar!=) kan du se kjønnet? og evnt om jeg får mange barn?
Elastica Skrevet 8. september 2006 #4 Skrevet 8. september 2006 Jeg får opp 3 barn på deg. De to forste er enten svært tett el.tvillinger -jente og gutt, kan se ut som om gutten kommer først., så jenta . Noen år senere får jeg opp en gutt til. Lykke til!!
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 1. november 2006 Forfatter #5 Skrevet 1. november 2006 tusen takk, får du fortsatt opp det samme??? Kan du se om det blir august\sept baby? TUSEN TAKK=)
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 1. november 2006 Forfatter #6 Skrevet 1. november 2006 dytter=)
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 1. november 2006 Forfatter #7 Skrevet 1. november 2006 tenk så morsomt det hadde vært med tvillinger:)
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 2. november 2006 Forfatter #8 Skrevet 2. november 2006 keep pushing:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå