Gå til innhold

Hmmm. Er det teit å kjøpe mammabukse så tidlig?


Stirra ner 32+5

Anbefalte innlegg

Jeg er 9 uker på vei med min andre, og må ha knappen i buksen åpen stort sett hele dagen. Jeg er kjempelei alle mammaklærne fra forrige gang, og lurte på om jeg rett og slett skulle kjøpe meg en mammabukse til hjemmebruk. De ser jo ut som vanlige bukser.

Hva gjør dere?

 

Er lei av å dasse rundt i joggebukse :0(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

kjøp mamma klær nå du, skal jeg snart.. men kanskje kjøpe de et hakk større en hva som passer nå=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da tror jeg det blir en liten shoppingtur. Føler at jeg skviser den lille ;0)

Kommer sikkert til å se litt teit ut med strikken øverst, men den gjemmer jeg jo...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp sånne mammabukser som er lave i livet! Da er det ingen som ser at det er en mammabukse=) Selv har jeg kjøpt skjørt som kan brukes en stund fremover, bare la vær å ta igjen glidelåsen i siden og ha lange topper over. Er drittlei av klærne fra forrige sv.skap jeg også, kommer ikke til å bruke de... Håper jeg, hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 11+3 i dag, og kjøpte en mammabukse på h&m forrige helg. Det er en dongeribukse me stor strikk som dras over hele magen. Jeg synes den er kjempegod jeg. Så strammer den ikke noen ting slik som noen av de andre buksene nå gjør. Jeg har bare brukt den hjemme til nå da, for jeg ser veldig gravid ut i den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt en mamma-bukse allerede. Har tatt frem noen av de andre mamma-klærne, men det blir kun til hjemmebruk, for de er ikke så fine i passformen, og jeg har gått ned mange kilo siden den gang...

 

Kommer til å gå og handle litt mer bare jeg får lønn den 20. Skal til første kontroll 21/9, så hvis alt ser bra ut da, blir det shopping.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har fire slike bukser med lavt liv fra forrige svangerskap! He he. Tok på meg en, men merket at jeg var litt lei den buksen ja....

Jeg går heldigvis med uniform på jobb, så da slipper jeg problemet der.Nei, det BLIR shopping i morgen. Nå går jeg rundt i pysj :0(

 

Har heldigvis sett spiren på ul,så VET at jeg har "lov" til å gå med mammaklær igjen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gitt bort / solgt alle mine mammaklær. Trodde vi var ferdig etter 2, men alle tegn tyder nå på at jeg er gravid igjen. Egentlig litt deilig å kunne få seg nye klær. Jeg kjøpte alle klærne de to andre gangene på Svangerskapet o.l. (ikke H&M), så det ble jo litt dyrere. Jobber i et firma med mange som går i dress. Selv bruker jeg mye skjørt, så det er hyggelig å pynte seg litt. Det som overrasker meg er butikkene og ikke minst produsentene av mammaklær. Skulle tro man fikk dårligere klessmak fordi kroppen blir litt uformelig. Endel bukser ser jo ut som søppelsekker (like vide nederst som øverst). Om det er en liten en der inne har jeg termin 24 mai. Kan i hvert fall glemme beltestakken 17 mai neste år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...